استخدام نیروی نظامی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908694

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان در قالب جذب نیروهای ویژه (وظیفه) برای ارائه خدمات در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و اجتماعی در مراکز استان ها استفاده کند. و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت تعیین شده در اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد با استفاده از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای ویژه (افسران خدماتی) اقدام کند. ارائه خدمات اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و اجتماعی در مراکز استان ها و مناطق فقیر و کمتر توسعه یافته کشور.

در همین راستا اداره کل توسعه منابع انسانی این وزارتخانه با همکاری ادارات کل اجرایی در استان ها در سال 1401 تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدارک دکتری، کارشناسی ارشد و لیسانس جذب و منصوب شدند. 01/11/1401.

متقاضیان امریه سربازی می توانند با مراجعه به سامانه تعاونی این وزارتخانه به نشانی taavonyar.mcls.gov.ir تا تاریخ 9/5/9 از شرایط پذیرش و استخدام در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها اطلاع رسانی و ثبت نام کنند. /1401.

دیدگاهتان را بنویسید