استراتژی یحیی برای دیدار با ذوب آهن مشخص شد

استراتژی یحیی برای دیدار با ذوب آهن مشخص شد

پرسپولیس امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود. ذوب آهن در 4 بازی اخیر خود در لیگ تنها یک گل دریافت کرده است و حداقل در دفاع در موقعیت خوبی قرار دارد.

پرسپولیس با وجود اینکه در بازی قبلی خود در لیگ برتر پیروز شده بود، هنوز نمی تواند با اطمینان زیادی از برتری این تیم بر رقبا صحبت کند. اما قرمزها در بازی امروز به گفته یحیی 5 بازیکن مصدوم دارند. امید آلیشیا، محمد شریفی، حنانوف، عیسی القطر و حامد پاکدل مصدومان پرسپولیس در این بازی حساس هستند.

بنابراین در بازی امروز حامد لاک مانند دیدارهای گذشته دروازه بان پرسپولیس است. مهدی شیری، سعید آقایی، سیدجلال حسینی و علی نعمتی چهار مدافع سرخ پوشان خواهند بود. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که نعمتی ممکن است به سمت راست خط دفاعی برود و جایگزین مهدی شیری شود تا پهلوان به جمع سرخ ها اضافه شود.

با این حال حضور نعمتی در خط دفاع راست در این فصل با اشتباهات بزرگی همراه بود.

میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی در خط هافبک دسته بندی می شوند و باید دید در بین قهرمانان یحیی و نعمتی در این پست کدام بازیکن خواهند بود.

مهدی عبدی و وحید امیری تنها بازیکنان فاز هجومی سرخ پوشان مهاجمان پرسپولیس خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری (احسان پهلوان)، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی

دیدگاهتان را بنویسید