هشدار سراج؛ مجمع باید بین استراتژی همراهی و استراتژی انتقام یکی را انتخاب کند

هشدار سراج؛  مجمع باید بین استراتژی همراهی و استراتژی انتقام یکی را انتخاب کند

مهرداد سراج پیش از آغاز جلسه مجمع فدراسیون فوتبال درباره احتمال برکناری خود از عضویت در هیات رئیسه در جلسه امروز گفت: اتهامات وارده به اعضای هیات رئیسه باید ثابت شود. در حالی که 13 نفر از اعضای مجمع از دبیرکل سوال کردند و در نهایت پیشنهاداتی را ارائه کردند. این موضوع و پیشنهاد، مورد اتهامات مستدلی به اعضای هیئت مدیره نیست.

وی افزود: توجه نمایندگان مجلس را جلب می کنم که امروز باید تصمیم بگیرند که استراتژی انسجام، هماهنگی و همکاری را دنبال کنند یا راهبرد مقابله و انتقام را. هیئت مدیره یکی از بهترین افرادی است که در سال 1378 در مجمع انتخاب شد و سعی کرد با همفکری و همکاری بهترین رویدادها را بیابد.

“اگر اخراج شوی چه کار می کنی؟” یکی از اعضای هیات مدیره در پاسخ به این سوال گفت: خب ما اخراج شدیم! برای حذف، دو سوم اعضا باید با حذف موافقت کنند.

سراج ادعاها و سوالات جلسه هیئت مدیره را اینگونه برشمرد: موارد متعددی بوده است. یکی از دلایل این بود که هیئت مدیره در سال گذشته 9 جلسه تشکیل نداد. جلسه 9 بار برگزار شد و اگر هم نبود در اختیار ما نبود. استعفای رئیس فدراسیون بر عهده رئیس فدراسیون است. موضوع مشهد هم جای بحث دارد. با این حال، این در حضور من در هیئت مدیره نبود. نکته دیگر اینکه چرا 11 نفر از فدراسیون در روز قرعه کشی جام جهانی راهی قطر شدند. در اختیار من نبود و حتی هیئت مدیره با من مشورت نکردند. این بخشی از روند اجرایی فدراسیون فوتبال است و آنها دفاع خود را دارند. نمی توانستم تصمیم بگیرم.

عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزاری جلسه انتخابات در صورت برکناری هیئت مدیره یادآور شد: برای برگزاری هر جلسه حداقل 70 روز زمان لازم است. از روزی که این موضوع تصویب شد. یعنی می توانیم 70 روز بعد جلسه ای برگزار کنیم تا افراد را برای ریاست، معاونت و 8 نامزد معرفی کنیم.

«اگر 50 درصد اعضای هیئت مدیره برکنار شوند، آیا جلسات هیئت مدیره رسمیت می یابد؟» «آیا دبیرکل باید اعضای هیئت مدیره را به طور موقت انتخاب کند؟» تا 50 درصد از نشریه خالی است. جلسات هیأت مدیره توسط دو سوم اعضا به رسمیت شناخته می شود. یعنی از 11 نفر هشت نفر حضور خواهند داشت. ما در حال حاضر هشت نفر در کشتی هستیم. امروز حتی اگر یک نفر آزاد شود هیات مدیره تعلیق می شود و امکان تشکیل جلسات هیات مدیره وجود ندارد و اتفاقات بدی می افتد. مجمع امروز باید تصمیم بگیرد که استراتژی اسکورت را دنبال کند یا راهبرد انتقام جویی!

دیدگاهتان را بنویسید