تغییر استراتژی پشت میز به استراتژی حضور در میان مردم اولویت اصلی دولت است

ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799252

اهل الامام گفت: حضور شفاف مدیران در بین مردم یکی از اولویت های مدیریتی است و تغییر استراتژی پشت دفتر به استراتژی حضور در بین مردم اولویت اصلی دولت است و همه مسئولان استان باید برای دستیابی به این استراتژی تلاش کنید.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محصل الائمه استاندار امشب در شورای اداری استان مرکزی گفت: گفتمان نظام اداری استان مرکزی در دولت سیزدهم موضوع محوری است و در این گفتمان فضایی را دنبال می کنیم که تفکر، تصمیم و عمل در آن باشد. کاملاً هماهنگ و به نفع مردم عملیاتی شده اند.» بنابراین، همه رهبران موظفند در این راستا گام بردارند.

اهل الامام گفت: تفکیک وظایف دستگاه ها و واحدهای مرتبط در استان از استان در دستور کار قرار گرفته است چرا که متأسفانه به دلیل ناکارآمدی حاکم بر نظام اداری در طول سالیان گذشته و ایجاد مشکلات فراوان و این ناکارآمدی است. ناکارآمدی دستگاه های اداری به استانداری رسیده و بخش عمده ای از دفتر استاندار مرکزی صرف رفع مشکلاتی می شود که بر عهده دستگاه ها است.

وی ادامه داد: استانداری وظیفه هدایت و هدایت برنامه ها و مأموریت های کلان را بر عهده دارد و وظیفه استانداری نیز ردیف و ردیف زنی خدمات و دستگاه های اجرایی نیست و از این رو همه دستگاه ها باید به انجام وظایف خود توجه ویژه داشته باشند.

استاندار گفت: متاسفانه به دلیل ناکارآمدی های گذشته امروز شاهد رکود عمومی در برخی از ادارات استان مرکزی هستیم و وضعیت مطلوبی وجود ندارد و لازم است تحرکات لازم در ادارات به ویژه شهرستان ها ایجاد شود. مدیران به شدت ناراضی هستند. «مردم باعث شده اند که برای اصلاح اقدام کنند.

اهل الائمه افزود: توصیه های مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای کابینه سیزدهم باید سرلوحه رفتار و عملکرد همه مدیران باشد و کارکنان همدیگر را بشناسند و در همه جا با مردم همراه و همدل باشند. موقعیت.

وی یادآور شد: حضور شفاف و آشکار مدیران در بین مردم از اولویت های مدیریتی است و تغییر استراتژی پشت میز به استراتژی حضور در بین مردم اولویت اصلی دولت است و همه کارکنان استان باید برای دستیابی به این استراتژی تلاش کنند.

استاندار مرکزی گفت: در استان مرکزی 7 نماینده در مجلس شورای اسلامی داریم و در ایام حضور در حوزه های انتخابیه روزانه بیش از 300 تا 400 نفر خطاب به مردم هستند و هیچ کدام از این مراجع مربوط به حوزه قانونگذاری نیست. دستگاه و باید به این موضوع توجه کند.

اهل الامام گفت: اولین وظیفه دولت و دولتمردان پاسخگویی به مردم است و درب اتاق حکومت نباید به روی مردم بسته شود و لذا ارتباط موثر چهره به چهره با مردم یک امر مهم است. ضرورتی که باید تا حد امکان محقق شود. -به زودی.

وی ادامه داد: از هفته جاری همه مسئولان و مدیران باید برای حضور در بین مردم برنامه ریزی کنند و حجم وسیعی از ارتباط مسئولان با مردم از طریق رسانه ها اعلام شود تا مردم به خوبی مسائل خود را مطرح کنند و قطعا این موضوع خواهد شد. برکات زیادی وجود دارد.»

وی افزود: ارتباط حساب شده و منطقی کارکنان با مردم تعیین کننده رضایت عمومی مردم در نظام اسلامی خواهد بود و از این رو مدیریت رضایت عمومی یکی از برنامه های اصلی مدیران و اعتماد مردم به دولت است. و نظام اسلامی باید هر روز تقویت شود «آنچه در این زمینه می آید با ارتباط مستمر با مردم حل می شود.

وی افزود: در هفته های آینده شاهد سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی خواهیم بود و البته زمان دقیق این سفرها مشخص نیست. این بار پیگیری خواهد شد.

استاندار مرکزی گفت: مطابق با سفر ریاست محترم جمهوری در استان مرکزی، سایت پیگیری درخواست ها و مسائل عمومی راه اندازی می شود که بیش از 250 کاربر برای آن شناسایی شده اند.

وی افزود: با توجه به بیماری عروق کرونر قلب، با توجه به شرایط بین المللی که در این زمینه داریم، احتمال پیک و تغییر شرایط ناشی از شیوع سویه جدید Omicron وجود دارد و بنابراین با وجود شرایط خوبی که در حال حاضر داریم. وجود دارد، جو کرونری حومه شهر کاملا شکننده است.”

اهل‌بیت امام(ره) گفت: باید مانند گذشته حساسیت و سختگیری را برای بیماری‌های قلبی عروقی داشته باشیم تا به موج ششم تاج گذاری نپیوندیم زیرا اگر در آستانه نوروز به موج جدید بپیوندیم. قطعاً به کشور و اشتغال لطمه می زند.«ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شدت بیماری عروق کرونر قلب هم از سوی مردم و هم از سوی مسئولان نیازمند افزایش و نظارت جدی است که از مصادیق مهم آن می توان به دوز سوم بیماری عروق کرونر قلب و رعایت فاصله ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید