تغییر استراتژی پشت میز نشینی به استراتژی حضور مستقیم در بین مردم از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم است.


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892714

مخلص الائمه گفت: تغییر استراتژی مرکز نشینی و پشت میز نشینی به استراتژی حضور مستقیم و بی تکلف در بین مردم اقدام بسیار ارزشمند دولت سیزدهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ استاندار مرکزی در دیدار حضوری با سرپرست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به اراک گفت: بر اساس برنامه های دولت سیزدهم مردم بر اساس برنامه ریزی انجام شده است. ، مسائل و مشکلات هر استان در سفر هیات دولت تایید شد که این یک رکورد بی سابقه است و سفر به 31 استان با تعداد مصوبات، پیش نیازها و آمادگی های فراوان در سال اول کار سختی بود که انجام شد. .

مخلص الائمه گفت: در هفته دولت برنامه یک هفته ای 31 استان در دست اجراست و در همین راستا طبق برنامه ریزی های انجام شده وزرا و معاونان رئیس جمهور حداقل در 2 استان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: استان مرکزی در هفته دولت میزبان فرمانده انتظامی کشور و سخنگوی دولت بود و امروز نیز میزبان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعلی هستیم. سوالات و مشکلات استان با حضور این مسئولان به عنوان نمایندگان دولت مطرح می شود تا موضوع در شورای دولت مطرح شود.

استاندار مرکزی گفت: تغییر استراتژی مرکز نشینی و پشت میز نشینی به استراتژی حضور مستقیم و بی تکلف در بین مردم از اقدامات بسیار ارزشمند دولت سیزدهم است چرا که اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه دولت بود. آسیب دیده و این برنامه ها در راستای بازگرداندن اعتماد مردم انجام می شود که بحمدالله با نظارت های انجام شده در یک سال اخیر این مهم محقق شده است.

وی افزود: این اقدام در این سطح بی سابقه است و همه روابط عمومی ها و رسانه ها باید در پوشش این فعالیت ها کوشا باشند.

حضور و سخنرانی در نماز جمعه اراک و شرکت در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و جمعی از کارآفرینان استان از برنامه های فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه در استان مرکزی است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید