استراماچونی استقلال را رها نکرد. قوز بلند، قوز آبی

استراماچونی استقلال را رها نکرد.  قوز بلند، قوز آبی

وقتی آندره آ استراماچونی از استقلال جدا شد و با عصبانیت ایران را ترک کرد، مشخص بود که می خواهد این موضوع را از طریق فیفا و دادگاه عالی ورزش مطرح کند. او با استقلال قرارداد دو ساله داشت و تا پایان قرارداد با تیم دیگری قرارداد جدیدی امضا نکرد تا خواسته هایش از طرف ایرانی را به طور کامل برآورده کند. همانطور که قبلاً در اروپا انجام داده بود. استراماچونی در دادگاه استقلال را شکست داد تا بیش از یک میلیون و 600 هزار یورو بگیرد اما هنوز آماده امضای رضایتنامه نیست!

آنها 400 یورو می خواهند!

زمانی که این پول به حساب استراماچونی واریز شد، سرمربی سابق استقلال به وکیلش گفت که رضایت نامه را پر نکند و برای او امضا نکند، زیرا طبق محاسبات او مبلغ 2400 یورو کمتر از سقف تعیین شده توسط استقلال واریز شده است. البته دلیل این امر نوسانات ارزی بود و استقلال با این موضوع مشکلی نداشت، اما استراماچونی پایش را در کفش گذاشت و گفت تا زمانی که همه چیز به طور کامل پرداخت نشود، رضایتی وجود نخواهد داشت، بنابراین استقلال 2400 یورو پرداخت کرد، اما دیروز استراماچونی گفت. پیامی جدید به استقلالی ها این سرمربی ایتالیایی در پاسخ به اینکه چرا هنوز رضایت نامه را به فیفان نداده است، به استقلالی ها گفت: چرا باید رضایت نامه بدهم؟ استقلال به خاطر 2400 یورویی که دیر پرداخت کرد 400 یورو دیگر جریمه شد. و حتی اگر یک یورو هم بدهکار باشد، من و وکیلم هیچ سندی را امضا نمی کنیم. حالا 400 یورو دیگر بریز تا رضایت بگیری وگرنه علامتی نیست.»

استقلال پول نداد

در این خصوص صحبت های مدیران استقلال نیز به گوش می رسد. یکی از مدیران باشگاه درباره این موضوع به خبرروزی گفت: وقتی دیدیم استراماچونی با 2400 یورو عذرخواهی کرد، هرچند در فوتبال امروز دنیا چنین حرکتی را نمی پسندیم، سریعا این مبلغ را به حساب او واریز کردیم تا بیشتر از این معذور نشود. . 400 یورو واقعا مسخره است. اینکه او می خواهد غرامت دریافت کند، داستان عجیبی است که تا به حال نشنیده ایم، اما دیگر هر چه این مربی در مورد او بگوید، انجام نمی دهیم، بنابراین این 400 یورو اگرچه رقمی است که نمی توانیم انجام دهیم. پرداخت نکنید زیرا استقلال برای ما مهم است. ما تمام مدارک مربوط به پرداخت مطالبات و ادعای جدید او را به فیفا ارسال کرده ایم تا خودشان تصمیم بگیرند. اگر فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کند باید آن 400 یورو را بپردازیم، این کار را می کنیم، اما در غیر این صورت حتی یک یورو بیشتر به حساب او واریز نمی کنیم و اگر فیفا ادعای استراماچونی را رد کند، طبق اعتبار او می تواند این کار را انجام دهد. بدون امضای وکیل او به همه اطلاع می دهد که پرونده تمام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید