اشتباه طارمی به نام بازیکن اسپورتینگ نوشته شد؟

اشتباه طارمی به نام بازیکن اسپورتینگ نوشته شد؟

پورتو جمعه شب موفق شد در دیداری کلاسیک مقابل اسپورتینگ به تساوی 2-2 دست یابد و در دیداری جنجالی با درخشش طارمی گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد.

در این دیدار داور 4 نفر را اخراج کرد که 3 نفر از آنها در دقایق پایانی اخراج شدند. در پایان مسابقه درگیری شدیدی بین بازیکنان حریف رخ داد و داور مجبور به حذف 2 بازیکن اسپورتینگ و یک بازیکن پورتو شد.

این دیدار البته یک محرومیت دیگر هم در جریان بازی داشت که بحث های داغی را به همراه داشت.

سباستین کواتس کاپیتان اسپورتینگ به دلیل دو کارت در این دیدار اخراج شد اما رسانه های پرتغالی مدعی هستند اولین کارت زرد این بازیکن که طارمی در آن نقش داشت اشتباه بزرگ داور بوده است.

در دقیقه 27 این دیدار بین کواتس و طارمی درگیری رخ داد که در ادامه داور اولین کارت زرد را به بازیکن اسپورتینگ داد. این کارت زرد با عصبانیت عصبانی بازیکن آن زمان اسپورتینگ همراه شد. رسانه های پرتغالی نیز در گزارش امروز خود نوشتند که داور در این صحنه اشتباه جدی کرد و باید کارت طارمی نشان داده می شد.

سایت leonino در اخبار خود ویدیویی منتشر کرد که طارمی اشتباه کرده و داور باید به جای کواتس به طارمی کارت بدهد. رسانه ها نوشتند که اشتباه مهاجم پورتو به حدی بود که می توانست مجازات بیشتری هم داشته باشد، اما زمین خوردن او باعث شد نظر داور تغییر کند و داور کارت ناعادلانه ای به کواتس داد که دلیل اصلی اخراج او در این مسابقه بود. بازی . .

دیدگاهتان را بنویسید