اشتیاق ستاره استقلال برای بازگشت کارلوس کی روش

ابوالفضل جلالی مدافع استقلال می گوید آرزویش حضور در جام جهانی است.

اگرچه او در آخرین بازی استقلال مقابل نساجی نیمکت نشین شد، اما یکی از سرمایه های خوب استقلال در اولین بازی های لیگ برتر، ابوالفضل جلالی، دفاع چپ این تیم بود. ابوالفضل که تابستان گذشته به استقلال آمده بود، فصل گذشته بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما امسال شرایط متفاوتی دارد و از همان بازی اول مهره ریکاردو ساپینتو شد.

جلالی یکی از بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ بود و در چند اردو به تیم ملی دعوت شد. با رفتن اسکوچیچ و بازگشت کی روش، نام جلالی دوباره در لیست جدید تیم ملی به چشم می خورد، مشخص شود سرمربی پرتغالی نیز نظر مثبتی به این بازیکن دارد. با ابوالفضل درباره فراخوان به تیم ملی، همکاری با کی روش و البته شرایط استقلال گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

نظرت درباره لیست جدید تیم ملی چیست؟

خب البته خیلی خوشحالم بازی در تیم ملی افتخار بزرگی است که نصیب همه نمی شود. ممنونم که ترکیب جدید تیم ملی من را شایسته دعوت به تیم ملی دانست. خدا را شکر اکنون در شرایط خوبی هستم و کاملا آماده هستم. باید این روند خوب را ادامه دهم تا جلوی ستاد تیم ملی خودم را نشان دهم و یکی از حاضران جام جهانی باشم. شک نکنید که من همه چیز را برای تحقق این امر خواهم داد. هدفم حضور در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی و حضور در تیم ملی در این مسابقات است. تمام تلاشم را می کنم تا به این هدف بزرگ برسم و این افتخار بزرگ نصیبم شود، هر چه دارم از دعای خیر مادربزرگم است. دعاهای او معجزه می کند. من او را خیلی دوست دارم و همیشه مدیون او هستم.

حضور کی روش در تیم ملی چطور؟

خوب، همه می دانند کی روش چه مربی بزرگی است. سال ها در تیم ملی کار کرد. فکر می کنم شناخت او از فوتبال ما به تیم ملی در جام جهانی کمک کند. من خودم خیلی مشتاقم با مربی بزرگی مثل کی روش کار کنم. راستش را بخواهید درباره او زیاد شنیده ام و امیدوارم در تیم ملی موفق باشد و در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم.

شما ابتدا زیر نظر اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شدید اما حالا کی روش هم شما را دعوت کرده است. چقدر به لیست نهایی تیم ملی امیدوار هستید؟

اسکوچیچ به من اعتماد کرد و برای اولین بار مرا به تیم ملی دعوت کرد. از او تشکر می کنم و امیدوارم موفق شود. قطعا تمام تلاشم را می کنم تا در تیم ملی بمانم. من رقبای سرسختی دارم که هر کدام تجربه بالایی دارند اما می خواهم طوری کار کنم که نظر کادر فنی جدید تیم ملی را جلب کنم.

به نظر شما تیم ملی می تواند در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند؟

سخت است زیرا همه تیم ها با حداکثر آمادگی به جام جهانی می آیند. اما ما اصلا ناامید نیستیم و برای شادی مردم ایران می جنگیم. گروه ما اصلا آسان نیست اما ضعیف نیستیم و با جان و دل برای کسب نتایج خوب در جام جهانی خواهیم جنگید.

وضعیت آبی ها در این فصل را چگونه می بینید؟

خوب، ترکیب تیم ما در تابستان تغییر کرد و ایده های جدیدی به تیم ما آمد. اگرچه در این 6 هفته می توانستیم بازی های بیشتری را ببریم اما باز هم خوب بودیم و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آییم و خدا را شکر در دیدار مقابل نساجی به نتیجه مطلوب رسیدیم و اکنون شرایط تیم بسیار خوب است. . البته این را هم بگویم که در هفته های آینده قطعا بهتر خواهیم شد و عملکرد بهتری از تیم ما خواهید دید.

فکر می کنی استقلال می تواند در این فصل قهرمان شود؟

از اینجا به بعد نمی توان صحبت از قهرمانی کرد. ما تیم خوبی داریم و کادر فنی با تمام توان کار خود را انجام می دهند و تیم مدیریتی نیز حمایت خوبی از تیم دارد. قطعا هدف کل تیم تکرار قهرمانی و دبل کردن است و تا آخرین روز برای کسب عنوان قهرمانی می جنگیم. امیدوارم هوادارانی که مثل همیشه از ما حمایت کردند این کار را تکرار کنند تا در پایان فصل به آنها قهرمانی بدهیم.

ساپینتو را به عنوان مربی چگونه می بینید؟

فکر می کنم مربی بسیار خوب و با دانشی است و از همکاری با او لذت می برم. ساپینتو در کارش سخت گیر است اما به نظر من سخت گیری خوب است و در نهایت به نفع تیم تمام می شود. در کار ساپینتو اصلا شوخی نمی کند و کاملا جدی است اما در عین حال با همه بچه ها دوست است. او بسیار پرانرژی است و تنها فکرش برنده شدن است. در واقع ساپینتو به پیروزی فکر نمی کند و تیم را به میدان می فرستد تا در هر بازی 3 امتیاز بگیرد.

او انرژی و اشتیاق زیادی در زمین نشان می دهد و خیلی زود عصبانی می شود

بله، ساپینتو بسیار پرانرژی است و سبک مربیگری او گرم است. او از باخت متنفر است و به چیزی جز برد در هر بازی فکر نمی کند. سرزندگی او در زمین نیز به همین دلیل است و کار با چنین مربی جذاب و دلنشین است.

حضور بانوان در مسابقات این فصل استقلال چطور؟

خب حضور خانم ها خیلی خوشحال کننده بود و خوشحالم که می توانند به ورزشگاه بیایند. اینکه آنها به آنچه که لیاقتش را داشتند رسیدند و فوتبال را از نزدیک دیدند مایه خوشحالی است و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و در مسابقات آینده باز هم شاهد حضور بانوان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید