اشتیاق فراوان برای استقلال پس از سفر به خارج از کشور

اشتیاق فراوان برای استقلال پس از سفر به خارج از کشور

استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پس از انتخاب سرمربی جدید خود، چند روزی در تهران تمرین کرد و سپس راهی اردوی خارجی شد. دانش آموختگان ریکاردو ساپینتو هفته گذشته راهی ترکیه شدند تا تمرینات پیش فصل خود را در یکی از کمپ های برتر این کشور انجام دهند.

مدیران استقلال یکی از بهترین و مجهزترین اردوهای آنکارا را برای آماده سازی تیم خود انتخاب کرده اند تا تمرینات این تیم در بهترین شرایط انجام شود. در این مجموعه آموزشی، شناگران به دو زمین چمن، دو استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونای خشک و بخار، اتاق ماساژ مجزا، اتاق درمانی با تشک ریکاوری آبی، استخر آب سرد، اتاق جلسه و رستوران دسترسی دارند.

هوای کمپ استقلال مطبوع است و از نظر شرایط غذایی، بازیکنان و کادرفنی از امکانات ارائه شده راضی هستند، اگرچه همه استقلالی ها از اردوی ترکیه و امکاناتی که در اختیار آنها قرار داده شده بسیار خوشحال هستند، اما حضور آنها در یک اردوی خارجی تاسف زیادی به همراه داشته است.

بازیکنان استقلال در صحبت های خصوصی خود ابراز تاسف کردند که چرا در ایران و تهران چنین امکاناتی ندارند و این تیم همیشه با مشکل زمین تمرین و امکانات تمرینی مواجه است. لازم به ذکر است کاروان استقلال در پایان این هفته به تهران بازمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید