اطلاعیه شهرداری مبنی بر سقوط مرگبار کودک در سرسبزی افسریه

روز جدید شهرداری منطقه 15 درباره حادثه روز گذشته سقوط مرگبار کودک در محوطه سرسبز سه راه افسریه توضیحاتی ارائه کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی شهرداری منطقه 15 آمده است: در پی وقوع حادثه تلخ و ناگوار سقوط کودک به چاله فضای سبز یکی از رمپ های سه راهی افسریه واقع در میدان بسیج به اطلاع می رساند: ساعت 18:45 یکشنبه 28 تیر 1401 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی، حادثه ای در رمپ سه راهی افسریه فضای سبز گزارش شد و به محض اطلاع شهرداری منطقه 15، مدیران و کارشناسان. از این منطقه در محل حادثه حاضر شده و ضمن امدادرسانی به بررسی ابعاد حادثه پرداختند.

بررسی های اولیه از این منطقه نشان می دهد که در محل ذکر شده گمانه یا چاه خیساندن وجود ندارد و در 50 متری محل حادثه چاه آبیاری افسریه سه طرفه وجود دارد که عملیاتی بوده و تمامی نکات ایمنی لازم رعایت شده است. همچنین بازدید روزانه از محل حادثه توسط مسئولان و کارشناسان فضای سبز در حال انجام است و تاکنون در گزارشی به چاله ای اشاره نشده است. علاوه بر این، ماشین چمن زنی تراکتور هر روز در نقطه بالایی حرکت می کند و کار می کند.

این حادثه اتفاق افتاد که کودک پس از قرار گرفتن در محوطه سرسبز ناگهان به داخل آن سقوط کرد و این اتفاقی غیرمنتظره و نادر است. بر اساس بررسی های اولیه، حفره محل حادثه بلافاصله به وجود آمد، زیرا این رشته قنات بیش از 60 سال غیر فعال بوده و دهانه آنها در سال های اخیر قبل از احداث سه راه افسریه پر شده است.

رمپ مذکور در سال 1372 ساخته شد و شهرداری منطقه مسئولیت حفظ فضای سبز ساختمان را در آن بازه زمانی بر عهده داشت.

روابط عمومی شهرداری منطقه 15 با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تا تعیین ابعاد در کنار خانواده متوفی خواهد بود. لازم به ذکر است، وضعیت توسط کارشناسان اداره حقوقی و کارشناسان شهرداری در حال رصد است، به محض مشخص شدن ابعاد حادثه، اطلاعات مربوطه متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید