اطلاعیه سازمان انرژی اتمی ایران مبنی بر هک شدن سرور یکی از شرکت های تابعه


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905343

اداره کل دیپلماسی عمومی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: محتوای منتشر شده در فضای مجازی برای هک سرور ایمیل شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی با هدف ایجاد فضای رسانه ای ساخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: محتوای منتشر شده در فضای مجازی برای هک سرور ایمیل شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی با هدف جلب توجه عمومی و ایجاد فضاهای رسانه ای انجام شده است.

بر اساس گزارش به دست آمده توسط بخش فناوری اطلاعات شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی، دسترسی غیرمجاز یک کشور خارجی خاص به سامانه پست الکترونیکی این شرکت منجر به انتشار محتوای برخی از ایمیل‌ها شده است. در فضای مجازی

پس از آن واحد فناوری اطلاعات شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی بر اساس تدابیر اندیشیده شده و در کوتاه ترین زمان ضمن انجام اقدامات لازم و پیشگیرانه، مشکل را از ابعاد مختلف بررسی و گزارش اولیه خود را به کارکنان سازمان ارائه کرد. سازمان انرژی اتمی ارائه شده

لازم به ذکر است که محتوای ایمیل های کاربران حاوی اطلاعیه های فنی و تبادلات عمومی و جاری روزانه است.

بدیهی است که هدف از این گونه اقدامات غیرقانونی که از روی ناامیدی برای جلب توجه عمومی صورت می گیرد، رسانه ای سازی و عملیات روانی است و ارزش دیگری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید