اظهارات عجیب کارشناس پس از اعتراض استقلالی ها به دیدار قاضی با پیکان

اظهارات عجیب کارشناس پس از اعتراض استقلالی ها به دیدار قاضی با پیکان

حسین عسگری کارشناس داوری درباره ادعای مدیران و مربیان تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مبنی بر اینکه تیم های پشت صحنه اجازه قهرمانی این دو تیم در لیگ را نخواهند داد، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال در حال حاضر در صدر است و پرسپولیس دوم است. اگر کسی به دنبال قهرمانی این تیم ها نیست چرا تیم های اول و دوم در جدول رده بندی هستند؟

* اتهامات و شایعاتی که مطرح می شود منطقی نیست. وقتی تیم آنها برنده می شود، آنها از حمایت از داوران صحبت می کنند. اما وقتی پیروز نمی شوند از اعتراض و تهمت فراتر می روند. اینکه بگوییم درجا نتیجه ای حاصل نمی شود یعنی کل سازمان فدراسیون مقصر شناخته شده است. اما واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال به این اتهامات نمی بینیم. به دلیل همین بی تفاوتی فدراسیون فوتبال، هر روز بر تهمت ها و تهمت ها به قضات افزوده می شود.

*مسئول اجرایی داوران در فدراسیون فوتبال کار سختی دارد، زیرا باید قدرت «نه» گفتن را داشته باشد؛ متأسفانه مرجع داوری فوتبال ایران در حال حاضر قدرت تصمیم گیری ندارد و همین باعث این مشکلات شده است.

* افرادی که در این سازمان هستند می ترسند موقعیت خود را از دست بدهند. داوری که نمی تواند با اتهامات مربیان و مدیران تیم مصاحبه کند. این وظیفه فدراسیون فوتبال است که با مصاحبه و بیانیه به اتهامات پاسخ دهد.

* در نشست خبری بعد از بازی استقلال و پیکان عنوان شد که داور برای قهرمان نشدن استقلال تیم را 10 نفره کرد. در دربی این اتفاق افتاد و مربیانی که چنین کارهای زشتی انجام دادند محروم نشدند. مدت زیادی از دربی می گذرد و هنوز حکمی صادر نشده است.

* فوتبال ایران پر از توهین و اعتراض به داوری است. با این روندی که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته قطعا وضعیت بدتر می شود. مربیانی که مشکل فنی ندارند به ساده ترین راه یعنی مقصر دانستن داوران روی می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید