اعتراض رسمی پرسپولیس به تصمیم جنجالی کمیسیون انضباطی

اعتراض رسمی پرسپولیس به تصمیم جنجالی کمیسیون انضباطی

مجید صدری گفت: در این دو سه روز از چند موضوع خبری شد. ما باید از حقوق باشگاه دفاع کنیم به همین دلیل امروز با عزیزی هادم جلسه داشتم و در مورد سه موضوع صحبت کردیم.

وی افزود: اولین موضوع مجوز حرفه ای سازی بود که عزیزی هادم بلافاصله برای فردا جلسه ای را برای خدمت عباسی و مصطفوی تدارک دید و تصمیم نهایی گرفته خواهد شد. در کمال تعجب برخی از دوستان مصاحبه و صحبت می کنند. انشالا فردا با عزیزی هادم در مورد ارتقای حرفه ای جلسه خواهیم داشت. جالب بود که او هم بلند شد و گفت بحث منافع ملی خیلی مهم است و اجازه نمی دهیم حقوق باشگاهی ضایع شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در چند هفته اخیر بحث داوری و اشتباهاتی داشتیم که روند بازی را تغییر داد و امتیاز از دست دادیم. عزیزی هادم اصرار داشت که جلسه ای برگزار شود تا دیگر مشکلی برای داوری نداشته باشیم. عزیزی هادم قول داد شخصا به این موضوع رسیدگی کند.

صدری گفت: موضوع سوم رای گل گهر بود که فکر می کنم بیشترین آسیب را به باشگاه ما وارد کند. عزیزیه هادم خیلی تعجب کرد که این فضا قبل از تصمیم هیات تجدیدنظر ایجاد شده و می گویند رای قطعی است. وی دلیل کمیسیون استیناف را همین موضوع دانست و رئیس فدراسیون قول داد که اقدامی انجام دهد تا حق هیچ باشگاهی ضایع نشود. باید منتظر رای هیات تجدید نظر باشیم. امیدوارم اتفاقی که می افتد درست باشد و بتوانیم خودمان را در زمین نشان دهیم و نه با امتیازاتی که به ما می دهند.

او گفت: قطعاً افرادی در هیئت استیناف وجود دارند که به فوتبال علاقه دارند و کارهای درست را انجام می دهند. اینها موضوعاتی بود که با عزیزی هادم صحبت کردم و ایشان قول پیگیری هر سه موضوع را دادند.

دیدگاهتان را بنویسید