اعتراف جنجالی: پرسپولیس به بالای جدول صعود کرد

اعتراف جنجالی: پرسپولیس به بالای جدول صعود کرد

رحیم یوسفی بازیکن سابق پرسپولیس درباره مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس گفت: این بازیکن را نمی شناسم اما اطلاعاتی در مورد آخرین بازی های رسمی او منتشر شده و می دانم که از ابتدای آبان فوتبال بازی نکرده است. در سال های اخیر گل های او هر فصل کمتر شده است. ما در ابتدای فصل تلاش کردیم چنین بازیکنی را به خدمت بگیریم. لوکادیا و دیابت!

وی افزود: قرار نیست بازیکنان ناآماده را به پرسپولیس بیاوریم و چند هفته صبر کنیم تا به شرایط خوبی برسند. سپس یکی یکی از هم جدا می شوند و می روند. ما تعمیرگاه بازیکنان شکسته نیستیم. این یکی یکی پس از دیگری صدمه می بیند. پرسپولیس بازیکنی می خواهد که نتواند بیرون بیاید و گل بزند.

وی افزود: البته می گویند این بازیکن حرفه ای است و شاید بعد از مدت کوتاهی بتواند به پرسپولیس کمک کند اما چنین مواردی در فوتبال ایران کم داشته ایم. از گل محمدی تعجب می کنم که خودش فوتبالیست بود اما گاهی در چنین مواقعی یکسری مسائل مهم را در نظر نمی گیرد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل فولاد گفت: نه پرسپولیس به خوبی پرسپولیس بازی کرد و نه فولاد! هر دو تیم بد بودند. یک نفر هم به وسط شوت زد و توپ گل شد اما از کادر فنی پرسپولیس که راه حلی برای تغییر سبک بازی پرسپولیس ارائه نمی دهند تعجب می کنم.

یوسفی خاطرنشان کرد: وقتی تیم مقابل دفاع بازی می کند باید تاکتیک ها تغییر کند. باید راه درست باز کردن دفاع حریف را بداند. این نوع بازی به پرسپولیس نمی خورد.

وی افزود: متأسفانه پرسپولیس یک بازی مثل بایرن مونیخ یک بازی در سطح دهکده انجام می دهد! همه این فراز و نشیب ها ثابت می کند که الان پرسپولیس در بالای جدول است و هر کدام از آنها می توانند صدرنشین را از دست بدهند که البته ما دوست نداریم این اتفاق بیفتد و به همین دلیل انتقاد می کنیم.

یوسفی درباره بازی بعدی این تیم مقابل آلومینیوم اراک توضیح داد: ما پرسپولیس هستیم و نام این تیم باید حداقل یک گل از حریف قبل از شروع بازی جلوتر باشد. ما نباید از نام حریف بترسیم، باید برعکس باشد. به خاطر بی تفاوتی بازیکن پرسپولیس است که حریف این تیم را می برد و می میرد.

وی ادامه داد: شایسته پرسپولیس نیست که گل نساجی بزند و بعد با التماس یک تیم لیگ یک (وان پارس) را شکست دهد. یک تیم خوب ممکن است در 30 هفته یک یا دو بازی بد داشته باشد، اما یک تیم خوب همیشه خوب است و در مسابقات دیگر قوی بازی می کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در چنین شرایطی قرار گرفت، گفت: متاسفانه بازیکنان به جای حرفه ای زندگی غیرحرفه ای را در پیش گرفته اند. محمد عمری در یک بازی پنالتی گرفت، گل زد و درخشید اما الان کجاست؟ تا زمانی که نام بازیکنی به میان نیامده، به تفریحات شبانه، قلیان و مهمانی می پردازد! آن زمان که یک بازیکن ستاره می شد، حداقل پنج سال در همان سطح بالا فوتبال بازی می کرد، اما حالا چه! اینها جرقه هستند. محمدعلی کلی می گفت برای اینکه همیشه در سطح قهرمانی باشید باید هر شب ساعت 9 بخوابید.

دیدگاهتان را بنویسید