اعتراف جنجالی بازیگر استقلال در مورد پرسپولیس

اعتراف جنجالی بازیگر استقلال در مورد پرسپولیس

چهره های مشهور فوتبالی و غیر فوتبالی نیز در میان جمعیت بیرون از باشگاه دیده شدند. در این ازدحام پوسترهای اعتراضی با عکس برخی چهره ها از وزرای راه و شهرسازی و ورزش به مهدی تاج رئیس سازمان خصوصی سازی و محمود بابایی که این روزها از سوی برخی از هواداران حتی یکی از هواداران بسیار مطرح است. بیماری قلبی داشت.طبق فیلم های منتشر شده او به دلیل شرایط استقلال دچار مشکل شده بود.

در این میان چهره هایی مانند امیرحسین صادقی، مهدی فنونی زاده و امیرفرمنس تلاش کردند تا صدای استقلالی ها را به گوش مسئولان باشگاه برسانند. امیر گفارمنس برای جمعیت معترض سخنرانی می کند.

گفارمنس همانطور که خودش گفته طرفدار استقلال است و معتقد است این اعتراضات راه به جایی نمی برد: «این یک تحقیر طولانی مدت است و درست نمی شود. هر سال مدیر عوض می شود، پول نمی دهند، اما با ضعیف ترین بازیکنان قرارداد می بندند، پارسال اگر پرسپولیس ده گل به استقلال زد، این کار را نکرد چون از نام بزرگ استقلال می ترسید.

او می‌گوید استقلال باید از لیگ کناره‌گیری کند زیرا معتقد است دشمنی با این تیم باز است: «یک دوست پرسپولیسی دارم و از او پرسیدم توهم داریم یا نه؟ گفت نه واقعا حمایت میشیم… من واقعا طرفدار پرسپولیس هستم. من احترام. ای کاش استقلالی ها از لیگ خداحافظی می کردند.» او هم مثل خیلی از هواداران دیگر معتقد است که تکلیف فصل آینده مشخص است و نمی خواهند استقلال قهرمان شود: «می خواهید بگویید. اما هوادار می خواهد بماند و نگه داشتن تیم در کورس سخت است اما بین سپاهان، پرسپولیس و تراکتور یکی از آنها قهرمان می شود، نمی خواهم قهرمان را زیر سوال ببرم، اما آنها مهندسی می کنند، با استقلال و چند تیم دیگر برخورد می شود. بی رحمانه مثل استقلال یا صنعت نفت، همیشه در پایان فصل می بینیم که استقلال و نفت آبادان به داوری باخته اند!»

این اعتراضات در حالی صورت می گیرد که استقلال به وضوح وضعیت خوبی ندارد. باشگاه پولی ندارد که تیم را ببندد و مطالبات و امکانات را بپردازد (به قول خودشان) و از طرفی زمان کاملاً بر خلاف آماده سازی تیم می گذرد. به نظر می رسد آنچه استقلال را از این بحران نجات می دهد، راهکارهای تخصصی و جدی است. البته پیشنهادهایی مانند انصراف از لیگ راه حل نیست و اعتراض به خشم است.

مدیران استقلال برای حل بحران چاره ای جز شنیدن صدای اعتراض ندارند و بهترین تصمیم را می گیرند. آنها باید با اصولی ترین و پربارترین تصمیمات ممکن تیم را از این مرحله عبور دهند و آنها را به حرکت درآورند. نقشه راه هاتیر و نکونام برای رسیدن به این هدف چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید