اعتراف جنجالی ستاره تیم ملی استقلال

اعتراف جنجالی ستاره تیم ملی استقلال

مهدی مهدی پور از شرایط خودش و استقلال می گوید.

شرایط استقلال چیست؟

شرایط خوبی داریم و تمرینات خوب و فشرده ای را پشت سر می گذاریم تا آمادگی بیشتری داشته باشیم.

آیا تمرینات فشرده آنها ادامه دارد؟

بله، آقای ساپینتو، آنها فکر می کنند ورزش برای ما سخت و استرس زا است. مخصوصاً در پیش فصل تمریناتی را انجام می دادیم که توسط سرمربی طراحی شده بود که خودم تا به حال ندیده بودم.

با توجه به اینکه تمرینات شما بسیار فشرده است، آیا به زمان بیشتری برای آماده شدن نیاز دارید؟

بله، حتما اینطور هست. فشار تمرینات ما زیاد است و به مرور زمان با آمادگی بیشتر شاهد تاثیر این تمرینات خواهیم بود. برای قضاوت درباره استقلال خیلی زود است و معتقدم امسال یکی از سال های خوب ما خواهد بود.

حالا شما در رتبه چهارم جدول هستید و هواداران استقلال کمی نگران هستند؟

ما با یک امتیاز چهارم هستیم و این امتیازات همیشه در طول فصل تغییر خواهند کرد. امسال رقابت در لیگ بسیار فشرده است و احساس می کنم می توانیم در این رقابت های فشرده و به امید خدا با تلاش و اتحاد بیشتر و البته حمایت هواداران قهرمانی را کسب کنیم.

در مورد خودتان به من بگویید. آیا قبول دارید که امسال کمبود داشتید؟

من آدم منطقی هستم و می دانم که دچار افول شده ام اما این افول چیزی نیست که دائمی بماند و خیلی زود شرایط بهتری پیدا کنم.

دلیل ش چیه؟

ابتدا باید بگویم که همه زودتر از دیگران سقوط خود را خواهند دید. من کسی نیستم که آن را انکار کنم و بگویم نه، من کاملاً آماده آن هستم. اما خب تمرینات پرفشار را دنبال کردیم و از طرفی به هماهنگی بیشتری نیاز داریم و هر هفته این شرایط بهتر می شود. وضعیت منم همینه من هفته به هفته شرایط بهتری خواهم داشت.

رقابت قوی در لیگ را چگونه می بینید؟

امسال یکی از شدیدترین مسابقات را پیش رو داریم. تیم های زیادی به دنبال قهرمانی هستند و این کار ما را سخت می کند. احساس می کنم شاهد یکی از زیباترین فصل ها خواهیم بود.

و قهرمان فصل؟

برای پیش بینی و قضاوت تیم ها زود است اما قطعا این یکی از برنامه های اصلی تیم ماست و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

کار با ساپینتو را چگونه تصور می کنید؟

ساپینتو در عین سخت گیری بسیار هیجان انگیز و پرشور است و انرژی زیادی دارد. من دوست دارم با او کار کنم زیرا او مربی حرفه ای و خوبی است و امیدوارم فصل خوبی را با او داشته باشیم.

پیش بینی شما برای بازی دارت؟

فکر می کنم یکی از سخت ترین بازی ها را داریم. من با آقای معتبی حسینی کار کردم و می دانم که مربی خوبی است اما به هر حال ما استقلالی هستیم و تلاش می کنیم بازی را ببریم.

اگر صحبت خاصی با هواداران استقلال دارید، بگویید.

از هوادارانمان می خواهم بیشتر از تیم حمایت کنند. حمایت آنها روی روحیه تیمی ما بسیار تأثیر می گذارد و امیدوارم همه آنها به حمایت و بهبود شرایط تیم قبل از جمله های مقدماتی کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید