اعطای جایزه فوق دکتری شهید چمران به دانش آموخته دکتری دانشگاه یاسوج


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909967

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

جایزه فوق دکتری بنیاد ملی نخبگان شهید چمران هر ساله به تعدادی از دانش پژوهان با استعداد که دوره دکتری خود را به پایان رسانده اند اعطا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، دکتر ابراهیم علی پناه پور دیل، دانشجوی رشته شیمی از دانشگاه یاسوج، با ارزیابی های بنیاد ملی نخبگان، صلاحیت دوره فوق دکتری شهید چمران را کسب کرد.

علی پناهپور یکی از دانش آموزان مستعد استان بود که در دوران تحصیل موفق به دریافت جایزه شهید وظیفه از بنیاد ملی نخبگان شد.

جایزه فوق دکتری بنیاد ملی نخبگان شهید چمران هر ساله به تعدادی از استعدادهای علمی که دوره دکتری خود را به پایان رسانده اند و توانایی لازم برای انجام پروژه های پژوهشی و فناوری مسئله محور را دارند اعطا می شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: این اولین دوره فوق دکتری شهید چمران است که به یکی از دانشجویان دکتری دانشگاه یاسوج اعطا می شود.

اکوانی گفت: در دوره فوق دکتری طرح شهید چمران، استعدادهای علمی منتخب با راهنمایی یکی از اساتید برجسته دانشگاه های کشور و واجد شرایط فعالیت علمی، آموزشی و پژوهشی باید پروژه ای مسئله محور را محقق کنند که کمک به حل مشکلات جامعه یا صنعت.

رئیس بنیاد نخبگان استان افزود: برنده فوق دکتری شهید چمران در دوره اجرای طرح که یک تا دو سال به طول می انجامد از حقوق و مزایای دستیار درجه یک برخوردار می شود.

اکوانی گفت: فارغ التحصیلان دکتری می توانند با مراجعه به سامانه سینا (sina.bmn.ir) از دوره فوق دکتری شهید چمران بهره مند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید