اعلامیه اخراج اسکوچیچ/کیروس روز جمعه با 4 دستیار منتشر می شود


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895837

تصمیم دراگان اسکوچیچ برای برکناری او از سرمربیگری تیم ملی شب گذشته اعلام شد و کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی روز جمعه به ایران می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اخراج دراگان اسکوچیچ از سرمربی تیم ملی توسط کادر جدید رتبه بندی و حضور و غیاب فوتبال کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این تصمیمی بود که مدت ها پیش قطعی به نظر می رسید. حتی مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال نیز قبل از انتخابات این ماموریت را سرلوحه برنامه های خود قرار داده بود و قابل پیش بینی بود که بلافاصله پس از عضویت در فدراسیون، این پروژه علنی شود.

تصمیم نهایی دیروز در جلسه هیئت مدیره گرفته شد. دیشب و بعد از تعطیلی کار از دراگان اسکوچیچاین مربی کروات از سوی مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون تماس گرفت. پیامبر از اسکوچیچ او می خواست به فدراسیون برود و در جلسه شرکت کند. در این دیدار نبی که در گذشته سابقه همکاری با اسکوچیچ وی را از پایان همکاری مطلع کرد.

این تصمیم فدراسیون و اقدامی که اسکوچیچ این باعث ناراحتی شدید مربی شد. او نارضایتی خود را از دیدار با نبی کتمان نکرد و اعتراض خود را به این تصمیم فدراسیون اعلام کرد.


b471033a dd19 49a7 8f9b 7aeac3b267f2 خبر خاکستری


برنامه فدراسیون برای فسخ قرارداد اسکوچیچ

ظاهرا فدراسیون فوتبال بر اساس یکی از بندهای قرارداد اسکوچیچ با توجه به پرداخت سه ماه حقوق برای فسخ قرارداد، از نظر مالی مشکلی برای برکناری این مربی وجود ندارد و به همین دلیل این موضوع در اختیار مدیران فدراسیون برای خداحافظی است. اسکوچیچ باز گذاشت

از طرفی مدیران فدراسیون ظاهرا اسکوچیچ به او پیشنهاد شد سرمربی تیم امید را بپذیرد اما او که از او جدا شد تیم ملی او بسیار ناراحت شد، این پیشنهاد را رد کرد.

نکته عجیب اینجاست که اگرچه او اواخر شب گذشته با نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال دیدار کرد و حکم برکناری را به او گفت، اما نایب رئیس اول به طرز عجیبی آن را تکذیب کرد! نبی در این باره گفت: من ملاقات دارم دراگان اسکوچیچ ما در حال حاضر برنامه ای برای صحبت رودررو با این مربی نداشته و نداریم. امروز در جای دیگری جلسه دارم و هر اتفاق و تصمیمی را برای تیم ملی از طرف فدراسیون فوتبال به طور رسمی اعلام کنیم.


79694ee3 2d4d 4bc9 b421 1823565adf2d خبر خاکستری


Quiros روز جمعه می آید

طبق توافق فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی، کارلوس کی روش با 4 دستیار خارجی روی نیمکت جام جهانی 2022 تیم ملی حضور خواهد داشت و جواد نکونام به عنوان دستیار اول او ایفای نقش می کند. باشگاه فولاد هم مخالفی با حضور نکونام در تیم ملی ندارد.

سرمربی پرتغالی روز جمعه برای امضای قرارداد به تهران می رود. قرارداد او سه ماه و نیم مانده استجام جهانی پس از این مسابقات تصمیم بر ادامه همکاری دو کشور گرفته خواهد شد.


بیشتر بخوانید:



دیدگاهتان را بنویسید