اعلام آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال؛ ذوب آهن و هوادار جریمه شدند


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897497

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در مورد پرونده های معلق اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

با توجه به شکایت محمد سلطانی مهر از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت 6 میلیارد و 788 میلیون و 937 هزار و 801 ریال بابت اصل مطالبه و 148 میلیون و 8 هزار و 844 ریال بابت هزینه های دادرسی از خواهان محکوم شد. همچنین کمیسیون اساسنامه با صدور قرار رد ادعای خواهان به مبلغ یک میلیارد و 971 میلیون و 62 هزار و 199 ریال.

? در پرونده تجدیدنظرخواهی رضا قنبری از باشگاه شهروند ساری، کمیته اساسنامه ادعای شاکی را رد کرد.

در پی شکایت ناصر عجم از باشگاه فوتسال گهر زمین سیرجان، این باشگاه به پرداخت 416 میلیون ریال بابت اصل مطالبه و 9 میلیون و 68 هزار و 800 ریال بابت هزینه دادرسی از خواهان محکوم شد. همچنین کمیسیون اساسنامه با صدور رای به رد ادعای خواهان به مبلغ 130 میلیون ریال پرداخته است.

با توجه به شکایت علی مفرد از باشگاه گل ریحان البرز، کمیته وضعیت بازیکنان پس از ثبت فسخ قرارداد علی مفرد با سازمان لیگ، بازیکن خارج از قرارداد (آزاد) شناخته شد. توسط باشگاه جدید ثبت شده است.

در پرونده شکایت مهدی خرمی از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت 275 میلیون ریال بابت مطالبه بدوی و 5 میلیون و 995 هزار ریال بابت هزینه های قانونی از خواهان محکوم شد.

?در پی شکایت ابراهیم عالی از باشگاه شهدای بابلسر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 540 میلیون ریال بابت دعوی اصلی و مبلغ 11 میلیون و 772 هزار ریال بابت هزینه های دادرسی از خواهان محکوم شد. همچنین کمیسیون اساسنامه با صدور قرار رد ادعای 230 میلیون ریالی خواهان اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید