صدور آرای جدید کمیسیون وضعیت بازیکنان/ ذوب آهن در 4 پرونده محکوم شد.


ساعت: 15:44
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881183

کمیسیون وضعیت بازیکنان در چند مورد نظر خود را اعلام کرد که بر این اساس باشگاه ذوب آهن در چهار مورد محکوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت اتحادیه فوتبال انگلیس، کمیته وضعیت بازیکنان نظرات خود را در مورد چند مورد اعلام کرد که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت مجید مختارکار باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت 765 میلیون ریال بابت اصل مطالبه و مبلغ 16 میلیون و 677 هزار ریال بابت وجه حقوقی از خواهان محکوم و صادر کرده است. حکم رد مابقی درخواست به مبلغ 85 میلیون ریال.

* در پی شکایت مجتبی حسینی از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت سه میلیارد و 960 میلیون ریال بابت مطالبه اصلی و 86 میلیون و 328 هزار ریال بابت هزینه های حقوقی از خواهان محکوم شد. ضمناً کمیسیون اساسنامه با صدور رأیی، ادعای یک میلیارد و 40 میلیون ریالی خواهان را رد کرد.

* در پرونده شکایت میلاد داوودی از باشگاه پاس همدان، این باشگاه به پرداخت 585 میلیون ریال بابت دعوی اصلی و مبلغ 12 میلیون و 753 هزار ریال بابت هزینه دادرسی از خواهان محکوم شد. همچنین کمیسیون اساسنامه با صدور قرار رد ادعای خواهان به مبلغ 55 میلیون ریال.

* با توجه به شکایت صادق غفاریان از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت 270 میلیون ریال بابت دعوی اصلی و 5 میلیون و 886 هزار ریال بابت هزینه دادرسی از خواهان محکوم شد. کمیته اساسنامه ادعای خواهان را برای بقیه ادعا رد کرد.

* در پی شکایت مهدی خان آباد از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت 765 میلیون ریال بابت اصل مطالبه و مبلغ 15 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی خواهان محکوم شد. ادعای مهدی خان آباد مبنی بر مازاد محکومان مردود اعلام می شود.

آرای صادره ظرف هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید