اعلام بخشنامه رسمی مسابقات قهرمانی کشور در کشتی آزاد

ساعت: 14:53
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921623

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور به عنوان اولین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی از 7 تا 30 دی ماه سال جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، شرایط برگزاری این مسابقات به شرح زیر است:
1- شرایط وزنی و سنی مسابقات:

الف) اوزان 57-61-65-70-74-79-86-92-97-125 کیلوگرم.

ب) کشتی گیران 18 سال به بالا مجاز به شرکت در این مسابقات می باشند.
2-شرایط شرکت در مسابقات:

الف) هر استان باید با تیم کامل در این مسابقات شرکت کند. حضور کلیه شرکت کنندگان واجد شرایط در این مسابقات الزامی می باشد.

(لازم به ذکر است که تنها یک تیم در جدول رده بندی تیمی قرار می گیرد و امتیازات تیم اصلی محاسبه می شود.)

نکته: لازم به یادآوری است که در مسابقات قهرمانی کشور با توجه به اینکه برخی استان ها در برخی اوزان بیش از یک سهمیه دارند باید قبل از مراسم قرعه کشی و در رده بندی تیمی بر اساس امتیاز نفرات اصلی تیم خود را معرفی کنند. برای افراد نامبرده اعلام می شود و سایر افراد دارای سهمیه از استان های مربوطه در صورت کسب مقام، امتیازی کسب نمی کنند.

3- مدال آوران مسابقات جهانی 2022 صربستان از شرکت در این مسابقات معاف هستند. حضور مدال آوران مسابقات جهانی 2022 صربستان که قصد تغییر وزن دارند در این مسابقات الزامی است و افرادی که از این مسابقات معاف نیستند در صورت غیبت از چرخه انتخابی حذف خواهند شد.

4- کشتی گیران جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور به شرح زیر می باشند:

الف) ملی پوشانی که در بازی های جهانی 2022 صربستان مدال نگرفته اند، مدال آوران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 اولان باتور، مدال آوران ایران در بازی های کشورهای اسلامی، مدال آوران ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، مدال آوران ایران زیر 23 سال قهرمانی جهان. ، مدال آوران قهرمانی نوجوانان جهان ایران، ترکیه دارندگان مدال طلای دانشجویان جهان 2022.

ب-) کشتی گیرانی که توسط تیم های کشتی در قالب تیم های استانی (31 استان) و مناطق آزاد اروند، کیش و قشم به مسابقات اعزام می شوند.

5- با توجه به اینکه استان های مازندران، تهران و لرستان به عنوان نماینده صربستان در جام جهانی 2022 حضور داشتند، علاوه بر یک تیم کامل، این استان ها به شرح زیر سهمیه اضافه دریافت خواهند کرد.

استان مازندران (12 سهمیه)، استان تهران (8 سهمیه)، استان لرستان (4 سهمیه).

الف-) مسابقات بدون تقسیم وزن برگزار می شود.

ب-) مسابقات در سه روز روی سه تشک برگزار می شود.

ج-) قرعه کشی و برنامه مسابقات طبق مقررات جاری فدراسیون جهانی کشتی خواهد بود.

د-) حضور کلیه افراد واجد شرایط در این مسابقات الزامی می باشد. در صورت عدم شرکت از چرخه انتخابی تیم ملی حذف خواهند شد.

6- تیم های کشتی استانی باید مربیان تیم را طبق جدول زیر ارائه دهند.

7- مدارک لازم:

الف- اصل شناسنامه و کارت ملی ب- کارت بیمه ورزشی کشتی معتبر ج- معرفی نامه از هیئت کشتی استان متبوع د) کارت ملی کشتی یا ارائه مدارک ثبت نام جهت اخذ کارت ملی کشتی ( رزمندگان و مربیان). و-) ارائه تعهدنامه دوپینگ که باید به تایید هیأت های کشتی استان ها برسد الزامی است.

v تذکر مهم و جدی: بدیهی است کلیه شرکت کنندگان (کشتی گیران و مربیان) باید مدارک فوق و خصوصاً کارت ملی کشتی را به همراه داشته باشند در غیر این صورت از پذیرش و صدور شناسه مسابقه آنها جلوگیری به عمل می آید.

میزبان و محل برگزاری مسابقات: تهران – خیابان شهید فیاض بخش (ضلع شمالی پارک شهر)، سالن کشتی شهدای هفتم تیر

کلینیک مربیان و داوران مکان: تهران – خیابان شهید فیاض بخش (ضلع شمالی پارک شهر)، سالن کشتی شهدای هفتم تیر

· محل اقامت: تهران – خیابان شهید فیاض بخش (ضلع شمالی پارک شهر)، سالن کشتی شهدای هفتم تیر – خوابگاه شهید اصغر منافی زاده.

· مدیر مسابقه می تواند با توجه به روند اجرا و اجرای مسابقات در برنامه مسابقات مشخص شده تغییراتی ایجاد کند. در صورت تغییر در محل برگزاری مسابقات و محل اقامت، متعاقبا اعلام خواهد شد.

8- سایر موارد:

الف- اسکان و غذای تیم ها، داوران، برنامه ریزان و عوامل اجرایی مسابقات به عهده (میزبان) خواهد بود. هماهنگ کننده: متعاقبا اعلام می گردد

ب) با توجه به محدودیت مکان های اسکان، لازم است تیم ها از آوردن همراهان انفرادی خودداری کنند.

ج-) حضور مربیان در کلینیک مربیگری الزامی است و مربیانی که در این کلینیک حضور ندارند از مربیگری جلوگیری می شود.

د-) کلیه استان ها برای دریافت کارت شناسایی باید جدول اطلاعات اعضای تیم خود (طبق جدول زیر) را در قالب فایل ورد تهیه و حداکثر تا ساعت 20/20 به ایمیل فدراسیون ارسال کنند. 10/1401 [email protected] ) ابتکار عمل

دیدگاهتان را بنویسید