اعلام برنامه های شکوری پس از انتصاب به سمت سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال

ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923103

رئیس جدید کمیسیون آموزش اتحادیه فوتبال انگلیس برنامه های خود را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم شکوری پس از دریافت حکم ریاست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: بسیار خوشحالم که دوباره در خدمت جامعه فوتبال هستم. از دوستانی که در گذشته در کمیسیون آموزش فدراسیون زحمت کشیدند مثل گلمرضا جباری و میرشاد مجدی تشکر می کنم. باید از مهدی تاج هم تشکر کنم که دوباره به من اعتماد کرد که این کار را به من سپرد.

وی افزود: پیش از این در اتحادیه فوتبال پست داشتم و با ساختار، نقاط قوت و ضعف، تهدیدها و فرصت های کمیته آموزش آشنا هستم. در گذشته اتفاقات خوب زیادی افتاده است، اما باید بیشتر تلاش کنیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم. برنامه های خوب زیادی در این زمینه وجود دارد.

رئیس کمیسیون آموزش فدراسیون فوتبال گفت: من فوتبالیست بودم. من در گذشته در مدیریت و رهبری فدراسیون کار کرده ام و در حال حاضر در باشگاه فعال هستم. من به خوبی نقاط ضعفی را می شناسم که باید روی آنها کار کنیم. من برنامه های خیلی خوبی دارم. مهمترین هدف ما در کمیسیون آموزش بالا بردن کیفیت مدیران، مربیان و همه دست اندرکاران فوتبال است.

شکوری بیان کرد: شاید باید برنامه های خوبی از نظر مدیریتی، رسانه ای، افرادی که در اطراف میدان هستند مانند بدنسازان، تحلیلگران و همه افرادی که در فوتبال فعال هستند داشته باشیم تا خود را به علم روز مجهز کنیم. قطار فوتبال در حال حرکت است و اگر نتوانیم خود را با آن وفق دهیم، دچار مشکل می شویم. تمام تلاش ما این است که مطلع شویم و در این مسیر حرکت کنیم تا به علم روز دنیا مجهز شویم.

دیدگاهتان را بنویسید