باز هم انتصاب «سرپرست» برای اداره کل سمت مازندران/ عمر مدیریت «فانی» 230 روز به طول انجامید.


زمان: 00:01
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917538

پس از حدود 230 روز نظارت مجید فانی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران؛ وزیر صنعت بار دیگر ناظر مهم ترین نهاد اقتصادی استان را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، پس از گذشت حدود 230 روز از سرپرستی مجید فانی در اداره کل صمت مازندران؛ سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی محمدحسن صبوری دیلمی را به عنوان سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است: انتظار می رود با همکاری همه دستگاه های ذیربط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان های دولتی در خدمت رسانی به مردم و بنگاه های اقتصادی کوشا باشید.

محمدحسن صبوری دیلمی با سابقه مدیریت در دستگاه های مختلف وزارت حراست به سمت سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد.


وی مازندرانی و دارای دکترای اقتصاد است و پیش از این مدیرکل دفتر وزارتی وزارت حراست بوده است.


وزیر صنعت، معدن و تجارت 15 اردیبهشت امسال پس از جنجال های فراوان، مجید فانی را به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران منصوب کرد.

اکنون پس از گذشت 230 روز از سرپرستی مجید فانی در اداره کل مازندران، وی مجدداً به عنوان سرپرست مهمترین دستگاه اجرایی و اقتصادی استان انتخاب شده است و باید دید تصمیم مدیر کل برای مدیر جدید منصوب خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید