اعلام ساعت مبارزه لیگ برتر تکواندو از هفته سوم تا پنجم مسابقات گروهی “اول”.

ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799161

فردا (دوشنبه 20 دی ماه) دیدارهای هفته سوم تا پنجم (نهایی) مرحله اول رقابت های گروه اول لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس با حضور پنج تیم برگزار می شود. در این گروه در فدراسیون تکواندو . مرحله آخر را مشخص کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته سوم تا پنجم (آخرین) مرحله اول رقابت های گروه اول، بیستمین دوره لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» برگزار می شود. فردا (دوشنبه 20 دی ماه) به یاد محسن حاجی با حضور پنج تیم این گروه در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

پنج تیم شهرداری ورامین، فرمانیه، دانشگاه آزاد اسلامی، جوانه و مس سونگون ورزکان در گروه اول قرار دارند تا فردا برای تعیین سه تیم راه یافته به مرحله نهایی به مصاف هم بروند.

زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر از سوی سازمان لیگ به شرح زیر اعلام شد:

هفته سوم ///
تیم دانشگاه آزاد اسلامی – تیم باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان / ساعت 8:30 / شیاپوچانگ شماره یک
تیم فرمانیه – تیم شهرداری ورامین / ساعت 8:30 / ژیاپوچانگ پ. 2

هفته چهارم ///
تیم دانشگاه آزاد اسلامی – تیم فارمنی / 11:30 / Xiapouchang شماره یک
تیم شهرداری ورامین – تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه / ساعت 11:30 / شیاپوچانگ شماره 2

هفته پنجم ///
تیم فرمانیه – تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه / ساعت 14 / Xiaopchang No. 2 (چهار مسابقه از این مسابقه از ساعت 14 الی 15 به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود و پس از پخش نیز ادامه خواهد داشت.)
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان – تیم شهرداری ورامین / ساعت 15 / ژیاپوچانگ پ. 2 (چهار مسابقه از این مسابقه از ساعت 15 الی 16 به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود و پس از پخش نیز ادامه خواهد داشت.)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید