اعلام لیگ برتر والیبال شرایط مسابقات / اولتیماتوم سازمان لیگ والیبال به تیم ها

زمان: 17:04
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775316

سازمان لیگ فدراسیون والیبال شرایط برگزاری لیگ برتر 1400 را اعلام کرد و از باشگاه ها خواست در اجرای موارد مذکور کوشا باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، در آستانه آغاز مسابقات والیبال قهرمانی بهترین باشگاه های مردان ایران (به یاد سردار شهید حاج حاج سلیمانی) ، سازمان لیگ با ارسال نامه ای از لیگ برتر دعوت کرد باشگاه ها باید شرایط زیر را رعایت کنند:

۱- باشگاه ها موظفند تا زمان سازماندهی لیگ تا پایان ساعت کار (ساعت ۱۴:۰۰) روز سه شنبه ۲۰ مهرماه ، رنگ لباس اول و دوم تیم و سالن مسابقات را کتباً اعلام کنند.

2- کلیه مسابقات لیگ برتر مردان ساعت 16 برگزار می شود.

۳- همه تیم ها یک هفته مهمان و یک هفته میزبان خواهند بود. (در طول بازیهای دو طرفه)

4- یک بازی رده بندی و یک بازی برای کسب 5 تا 8 عنوان بین تیم ها برگزار می شود.

5- فینال (بصورت تک بازی) برگزار می شود.

6- بازیکنان و کادر فنی باید هر 10 روز یکبار در بدن های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی (مراکز بهداشت شهری) آزمایش شوند. PCR به.

7. بازیکنان ، کادر فنی ، مدیران و داوران محلی باید هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند.

8- حضور پزشک و فیزیوتراپ در تیم ها الزامی است. (با امضای قرارداد باشگاه و ارسال آن به سازمان لیگ)

9- مسئولیت مراقبت و سلامت بازیکنان بر عهده باشگاه است و در صورت ابتلا به ویروس کرونا بازیکنان (با حداقل 6 بازیکن سالم) ، بازی انجام می شود.

10- همه باشگاه ها باید تا روز شنبه 15 اکتبر 2014 یک مدیر رسانه ای واجد شرایط در سازمان لیگ معرفی کنند.

11- تیم هایی که به دلایلی از سال های قبل به کادر فنی و بازیکنان بدهکار هستند و تعهد مالی تعیین نکرده اند که منجر به شکایت از باشگاه شده است تا زمانی که شاکیان آنها راضی نباشند اجازه بازی نخواهند داشت.

لیگ برتر والیبال مردان بزرگداشت سردار شهید گاسم سلیمانی در سال 1400 با حضور 14 تیم روزهای یکشنبه و چهارشنبه از دوم آبان برگزار می شود.

* اولتیماتوم سازمان لیگ والیبال به تیم ها ؛ بدهی خود را به بازیکنان و کادر فنی تسویه کنید

در راستای ماموریت محمدرضا داورزنی ، رئیس فدراسیون والیبال ، برای پیگیری پرداخت بدهی ها و تعیین تعهدات مالی باشگاه ها به کادر فنی و بازیکنان خود در سال های گذشته ، سازمان لیگ در بیانیه ای به تیم های شرکت کننده در لیگ برتر و لیگ دسته اول به دلایلی آنها به کادر فنی و بازیکنان سال های گذشته بدهکار هستند و تعهد مالی تعیین نکرده اند که منجر به شکایت از باشگاه شده است ، تا زمانی که شاکیان خود راضی نباشند ، اجازه بازی ندارند.

اگر بازیکنان و کادر فنی تیم ها مطالبات خود را از تیم ها پرداخت نکنند ، می توانند با داشتن مدارک مربوطه ، مانند قرارداد ثبت شده ، به کمیسیون انضباطی مراجعه کرده و شکایتی را مطرح کنند که پس از تشکیل کمیسیون انضباطی و رای گیری صادر می شود ، آنها نمی توانند با آنها رقابت کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید