اعلام نتایج مرحله نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912042

اسامی پذیرفته شدگان ظرفیت کارشناسی ارشد 1401 گروه علوم پزشکی امروز شنبه 7 آبان 1401 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسامی پذیرفته شدگان ظرفیت کارشناسی ارشد 1401 گروه علوم پزشکی امروز شنبه 7 آبان 1401 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

پذیرفته شدگان برای اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام از امروز 28 آبان 1401 لغایت دوشنبه 30 آبان 1401 به سامانه اینترنتی دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند.

عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ های تعیین شده توسط دانشگاه به منزله انصراف تلقی می شود و درخواستی در این خصوص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

یادداشت مهم:



همانطور که در بند 2 اطلاعیه هفدهمین آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1401 اعلام شده است، زمان شروع تحصیل توسط دانشگاه میزبان تعیین می شود.

تمامی ضوابط راهنمای آزمون ثبت نام و انتخاب رشته و اطلاعیه ها برای این مرحله نیز معتبر می باشد.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، بر اساس آیین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، هرگونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است.

لذا با توجه به اینکه محل پذیرش توسط خود شخص و با آگاهی کامل تعیین می شود لذا تغییری در محل پذیرش صورت نخواهد گرفت.

داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت، در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند، باید در یکی از دو محل ثبت نام کنند و با ثبت نام قطعی در هر دو محل، قبولی خود را انجام دهند. در زمینه های مرتبط با وزارت بهداشت در هر مرحله از یادگیری شریک محسوب می شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:



پذیرفته شدگان موظفند کلیه مدارک مندرج در اطلاعیه شماره 15 آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی 1401 منتشر شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی را جهت ارائه به دانشگاه میزبان و با توجه به اعلام دانشگاه در خصوص زمان، مکان و روش ضبط، اقدام می کند

بسیار مهم: در صورتی که مشخص شود الف) عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط متقاضی، ب) عدم پذیرش فرد برای شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوط، ج) مغایرت و عدم صحت مدارک، د. ) مغایرت اطلاعات اعلام شده از ادامه آموزش. شخص ممنوع است و در لغو پذیرش فرد طبق مصوبات کمیته بی نظمی آزمون اول با متقاضی برخورد خواهد شد.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد 1401 گروه پزشکی در روزهای 5 و 6 خرداد ماه برگزار شد و نتایج نهایی در 12 شهریور 1401 اعلام شد.

در سال 1401 تعداد 59464 نفر در آزمون کارشناسی ارشد غیر متوالی گروه پزشکی ثبت نام کردند که در نهایت 519 نفر پذیرفته شدند.

مرحله فارغ التحصیلی آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی 1401 در تاریخ 7 الی 24 آبان ماه 1401 برای بیش از 342 نفر / ظرفیت رشته برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید