نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون ارشد اعلام شد

ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805229

اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله فارغ التحصیلی، ظرفیت آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد منقطع دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1400 اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبانی که به ترتیب پذیرش در یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین در این مرحله از دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند منحصراً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ثبت نام کنند. از محل های پذیرش و مجاز به ثبت نام در هر کدام می باشد دو مکان برای پذیرش وجود ندارد در غیر این صورت طبق قوانین با آنها رفتار خواهد شد.

متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی در این مرحله اعلام شده است باید از زمان دقیق ثبت نام، روز شنبه 15 بهمن ماه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی در محل پذیرش و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت نام در زمان اعلام شده مراجعه کنند. ثبت نام به موسسه ای که در آن پذیرفته شده اید بروید.

زمان شروع ثبت نام نهایی در این مرحله (تکمیل ظرفیت) نیمه دوم سال تحصیلی 1401-1400 (بهمن ماه 1400) می باشد. پذیرفته شدگان به شرط دریافت دیپلم حداکثر تا 30 بهمن ماه حق ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته پذیرش را دارند.

پذیرفته شدگان این اطلاعیه که هم اکنون جزو پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشند با رعایت ضوابط پذیرش قبلی ابطال شده و باید منحصراً در رشته پذیرش جدید ثبت نام کنند. همچنین این دسته از متقاضیان نباید از محل پذیرش قبلی خود انصراف دهند، بلکه به عنوان دانشجوی انتقالی رفتار می شوند و موسسه محل جدید پذیرش آنها باید مدارک ثبت نام این دسته از افراد را از محل پذیرش قبلی خود درخواست کند.

متقاضیان برای ثبت نام در زمان تعیین شده باید به موسسه محل پذیرش مراجعه کنند. عدم حضور به موقع در تاریخ های مشخص شده به منزله انصراف از فیلد مربوطه خواهد بود.

با توجه به عدم پذیرش داوطلبان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، می توانید سوالات یا سوالات خود را از طریق سامانه پاسخگویی آنلاین این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 42163 021 اشتراک گذاری کنید. .

متقاضیانی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده و پذیرفته شدگان نهایی اعلام شده اند، لازم است از زمان و نحوه ثبت نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه اطلاع داشته باشند. دانشگاه در https: / به آدرس /sanjesh.iau.ir مراجعه کنید. همچنین متقاضیان می توانند سوالات خود را در خصوص نتایج دانشگاه آزاد اسلامی در قسمت “تماس با ما” سایت www.azmoon.org مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید