اعلام نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس در هفته آخر خرداد/ علت تاخیر در اعلام نتایج اعتراضات


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843916

رئیس سازمان خدمات پشتیبانی سلامت صنعت نفت شمال شرق کشور اعلام کرد؛

امدادی فر گفت: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای بررسی ایرادات، نتایج آزمایشات بیمارستان غدیر سراس در هفته آخر خردادماه اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید امدادی فر رئیس اداره خدمات پشتیبانی بهداشتی و درمانی صنعت نفت شمال شرق در گفت و گو با صبح توس با بیان اینکه نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس اعلام شد، گفت: از دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواست شد. طی نامه ای اعلام نتایج را به تأخیر بیندازند تا اعتراضات با دقت بررسی شود تا حقوق افراد تضییع نشود.

امدادی فر تاکید کرد: این تاخیر در اعلام نتایج و مهلت درخواستی برای رعایت استانداردها و زیر سوال بردن دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان طراح و آزمایش کننده است.

وی تصریح کرد: این آزمون در سلامت کامل از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد و موضوع درخواست دانشگاه مبنی بر تاخیر در اعلام نتایج به مسئولان شهری ابلاغ شد.

به گزارش صبح توس، در نامه اداره بهداشت و درمان نفت شمال شرق کشور به سراکس علت تأخیر در اعلام نتایج را «لزوم پیگیری روند رسیدگی به اعتراضات معاینه کنندگان بیمارستان غدیر سرخس» عنوان کرده است و باید اساتید بازجو را بررسی کنید.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید