نتایج آزمون کار در بیمارستان غدیر سرخس 19 خردادماه اعلام می شود


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840627

مالکی گفت: بر اساس قراردادی که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد بسته ایم، نتایج آزمون کار در بیمارستان غدیر سرخس تا روز سه شنبه 9 خرداد ماه بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید مالکی رئیس اداره بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور در گفت و گو با صبح توس در خصوص آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس و زمان اعلام این خبر گفت: طبق قرارداد و تفاهم نامه ای که با دانشگاه مشهد داشتیم. کلیه اقدامات در زمینه طراحی، انجام معاینات، رسیدگی به اعتراض به سوالات آزمون و اعلام نتایج توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می شود.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور گفت: طبق توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد داریم، نتایج تا سه شنبه 10 خردادماه از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام می شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند برای اعتراض به سوالات به سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کنند.

مالکی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که افراد را به صورت عادلانه جذب کنیم و آزمون بر اساس کنکور با حساسیت بالا و قطعیت آزمون برگزار شد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور در ادامه مراحل جذب نیرو گفت: ادامه مراحل جذب نیرو از قبیل مصاحبه، گزینش و طب کار زیر نظر استاندار، دادستانی و نماینده مجلس خواهد بود.

وی در خصوص ساعات کاری پذیرفته شدگان گفت: ساعت کاری پذیرفته شدگان منوط به صدور پروانه بهره برداری از بیمارستان است و تلاش مجموعه ما بیمارستانی است که تا هفته دولت تاسیس شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید