جزئیات مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت سرخس تعیین شد


ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893949

جزئیات مصاحبه بیمارستان غدیر نفت شهرستان سرخس با برگزاری جلسه ای در استان سرخس مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ، شب گذشته جلسه ای با موضوع تصمیم گیری و برنامه ریزی مصاحبه برای بیمارستان غدیر نفت استان سرخس با حضور سرپرست استانداری سرخس، مسئولان بهداشتی و درمانی نفت شمال شرق، نماینده دفتر نماینده مجلس در سرخس، نماینده دادستانی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جلسه تشکیل و زمان و نحوه مصاحبه مشخص شد.

مصاحبه داوطلبان ثبت نام در آزمون کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد شامل سوالات تخصصی، کامپیوتر، زبان انگلیسی و سنجش شخصیت داوطلب می باشد که سطح سوالات متناسب با مدرک تحصیلی داوطلب می باشد.

مصاحبه داوطلبان ثبت نام در آزمون دیپلم نیز شامل سوالات کامپیوتری، زبان انگلیسی و تست شخصیت داوطلب می باشد

برای جلوگیری از هرگونه شبهه مصاحبه با تمامی داوطلبان توسط «سازمان بهداشت نفت تهران» انجام می شود و اتاق های مصاحبه مجهز به دوربین فیلمبرداری و ضبط صوت برای ضبط و ذخیره مصاحبه ها می باشد.

زمان هر مصاحبه حدود 15 تا 20 دقیقه است و مصاحبه ها از صبح روز شنبه 21 شهریور در مناطق مختلف و بر اساس حروف الفبا در دو نوبت صبح و عصر آغاز و تا روز چهارشنبه پایان می یابد. ، 16 سپتامبر. محل مصاحبه ها نیز مرکز آموزش و توسعه شهر گاز شهید مهاجر می باشد.

در زمان اعلام نتایج نهایی، تأثیر نمرات کتبی و مصاحبه بر نمره نهایی به گونه ای خواهد بود که از 100 درصد نمره نهایی، 60 درصد مربوط به نتیجه آزمون و 40 درصد مربوط به مصاحبه است. نتیجه

جدول زمانبندی مصاحبه ها بر اساس حروف الفبا و نام افراد تا فردا (18 شهریور چهارشنبه) از طریق رسانه های رسمی شهرستان اعلام می شود.

در این مرحله مصاحبه ای با داوطلبان رشته شغلی راننده آمبولانس صورت نگرفته و به زودی اطلاعات مربوط به زمان مصاحبه و آزمون راهنمایی و رانندگی این رشته شغلی داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که سوالات دینی، مذهبی و سیاسی در مرحله گزینش (پس از اعلام نتایج نهایی) و پس از گزینش مرحله طب صنعتی (طب کار) مطرح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید