داغ شدن قلدرها در سرخس/ دستگیری 11 متخلف سرخس


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809928

علایی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با راهزنان و متخلفان نظم و امنیت اجتماعی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 11 نفر از متخلفین نظم و امنیت در شهرستان سراس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمود علایی فرمانده انتظامی شهرستان سرس در گفت و گو با صبح توس گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و با مشارکت تمامی نیروهای انتظامی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان سرس به بهره برداری رسید. بیمه 72 ساعته.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح با دستگیری 8 سارق حرفه ای در این منطقه 10 فقره سرقت سیم و کابل، لوازم خودرو، موتورسیکلت و تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

کوچه با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و متخلفان نظم و امنیت عمومی افزود: همچنین در این طرح ضمن شناسایی و دستگیری 11 متخلف از نظم و امنیت، 17 دستگاه موتورسیکلت اقدام به مخدوش کردن شماره های گواهینامه کردند. پلاک و اعداد «آنها یک دستگاه موتورسیکلت و سابقه مزاحمت برای شهروندان داشتند که دستگیر و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرحس با اشاره به برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان گفت: در این مدت 7 خرده فروش و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و با تشکیل پرونده قضایی در دادسرا معرفی شدند.

این مقام انتظامی کشف تعدادی پرونده قاچاق کالا و توقیف یک دستگاه کامیون در خاور حامل 7 تن بوته تاغ قاچاق را از دیگر اقدامات پلیس در اجرای این طرح عنوان کرد.

علایی در پایان با قدردانی از تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی و همچنین همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و مصمم به برخورد با اراذل و اوباش و متخلفین هستیم. نظم و امنیت عمومی. ” برخورد با عزم کامل و در چارچوب ساختارهای قانونی. تلفن 24 ساعته آماده دریافت انواع اخبار و گزارش های مردمی در این زمینه می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید