سرخس شهر امام رضا(ع) است/ فعال شدن فرودگاه سرخس امضاهای طلایی را متوقف می کند!


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815202

رحمتی گفت: آستان قدس رضوی در فرودگاه ساراس استانداردها را بالا برد و امروز هیچ مانعی برای پرواز ساراس به تهران وجود ندارد، اما فعال سازی آن نیازمند توجه و اراده مدیران ارشد کشور و بدون معطلی امضاهای طلایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس، ملک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ظهر امروز در جلسه شورای شهر ساراس که در فرهنگسرای امام رضا(ع) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی نگاه ویژه ای به شهر ساراس دارند. و این شهر از چند جهت برای ما مهم است.


سرخس شهر امام رضا (ع) است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: سارا شهر امام رضا (ع) است و خدمتگزاران این شهر خادمان امام رضا (ع) هستند و همه تولیت آستان قدس رضوی به تماشای ساراهای مشرف به شهر امام رضا (ع) می نشینند. ). ) بود.

وی گفت: اعتقاد تولیت آستان قدس رضوی این است که در شهر امام رضا (ع) باید تدابیری در راستای بزرگداشت امام رضا (ع) انجام شود.

رحمتی بیان کرد: آستان قدس رضوی یکی از بزرگترین موسسات خیریه جهان اسلام است که منبع آن مردم هستند و کمک ها توسط مردم انجام می شود و خدمات توسط خود مردم انجام می شود.


امانت مردم، سرمایه آستان قدس رضوی است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز 116 هزار نفر در این حرم مطهر فعال هستند و آستان قدس رضوی هر آنچه مردم دارند در اختیار دارد و اقدامات در این آستان با هدایت مردم انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم سرمایه آستان قدس رضوی است، افزود: آستان قدس رضوی در کنار مردم است و برای مردم کار می کند.

رحمتی گفت: تنها دغدغه ما این است که تنها چیزی که داریم اعتماد مردم است و حفظ این اعتماد با همفکری، همبستگی و وحدت حاصل می شود.


باید اقتصاد شهرستان سراس را تقویت کنیم

معاون تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه شهرستان سرس در مسیر توسعه متوازن قرار دارد، گفت: اگر بخواهیم سرخس را به سمت توسعه متوازن سوق دهیم، سکوهایی مانند فرودگاه و ترانزیت و همچنین موضوع مهم تولید می تواند نقش مهمی را ایفا کند. نقش مهمی این توسعه متوازن دارند و در دو سال اخیر این حرکت توسط آستان قدس رضوی شتاب گرفته است.

وی گفت: به زودی شاهد رشد اقتصادی در شهرستان سارا خواهیم بود و معتقدیم وظیفه داریم در خدمت این امر باشیم که اقتصاد شهرستان سارا باید قوی باشد.

رحمتی بیان کرد: با این همه استعداد نمی توان از ظرفیت شهرستان سراس کم کرد و نرخ بیکاری بالایی داریم. اگر می خواهیم اقتصاد کار کند، همه مردم سارا باید از عملکرد خدمتگزاران خود استقبال کنند و ما باید از سرمایه گذار و تولیدکننده استقبال کنیم و دست او را ببوسیم.


ما باید سرخس ها را به عنوان الگویی برای توسعه مدرن معرفی کنیم

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: میزبان سخاوتمندانه و میثاق جاودانه با شعار «ما همه خادمان رضایت هستیم» شعار سال 1401 آستان قدس رضوی است و با این شعار باید شهر را تقدیم کنیم. سارا به عنوان الگوی توسعه نوین کشاورزی و توسعه نوین.

وی افزود: اگر سارا شهر امام رضا (ع) است باید میزبانی سخاوتمند مانند امام رضا (ع) داشته باشیم.

رحمتی ادامه داد: اگر سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در تولید گردو و پسته در شهرستان سراس جواب دهد که انشالله با این نگاه علمی و دانش اولیه مطابقت دارد، الگوی کشت بهبود می یابد و شاهد خواهیم بود. رشد آن اشتغال بالاست.”

معاون تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه دولت در کنار آستان قدس رضوی که موتور محرکه آن است باید به تعهدات خود در توسعه اقتصادی شهرستان سرس عمل کند. ، گفت: ملاقات می کند و اندک است و در شهر سرحس نیست.

رحمتی با اشاره به اقدامات آستان قدس رضوی در تامین مسکن جوانان گفت: برای 80 نفر از جوانان ماهر در شهرستان سراس زمین در نظر داریم و وعده قبلی که 10 قطعه بود دو برابر می شود. .

وی خاطرنشان کرد: اگر کیری شغلی پیدا کند و بخواهد در حوزه علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان ساراس کاری انجام دهد، قول می دهیم آستان قدس رضوی به مدت 49 سال و به صورت رایگان در اختیار او قرار دهد.

معاون عمرانی استانداری آستان قدس رضوی با اشاره به اقدامات آستان قدس رضوی در منطقه ویژه اقتصادی سرس گفت: اگر دنبال کار هستیم منطقه آزاد می تواند موتور محرکه باشد.


فعال سازی فرودگاه سرخس امضاهای طلایی را متوقف می کند!

رحمتی با تاکید بر اینکه قوی ترین مدیران را برای اجرای اقدامات آستان قدس رضوی در شهرستان سرحس منصوب کرده ایم، افزود: 10 کیلومتر جاده ترانزیتی امروز و بدون تلاش جهادگران منطقه ویژه اقتصادی تخریب شد. مسیر ترانزیت.»

وی احداث باغات با ارزش افزوده بالا با جدیدترین فناوری های مناسب برای اکوسیستم سراس را از اقدامات موثر آستان قدس رضوی در شهرستان سراس دانست و تصریح کرد: این اقدامات می تواند منجر به اشتغال کامل در شهرستان سراس شود. .

معاون تولیت آستان رضوی افزود: آستان قدس رضوی هوشمندانه ترین دانش در حوزه کشاورزی را در شهرستان سراس به دست آورد و باغ گردو گرمسیری را به وسعت 100 هکتار ایجاد کرد. این طرح الگویی برای مردم شریف این شهر است.

رحمتی گفت: در حوزه کشاورزی و باغداری مردم باید از نظر علمی و دانش پایه به ارتقای الگوی کشت و توسعه کشاورزی شهرستان سراس کمک کنند. ما این صنعت را به خوبی برای شهرستان سرخس انتخاب کرده ایم و ماهان یکی از شرکت های دانش بنیان ارزشمند است.

معاون تولیت آستان قدس رضوی در پایان گفت: فرودگاه سرخس تمام کارهای خود را انجام داده و آستان قدس رضوی همه استانداردهای خود را بالا برده و امروز پرواز سرخس به تهران مشکلی ندارد و فعال شدن آن توجه و اراده مدیران ارشد را می طلبد. برخی از امضاها را به تاخیر می اندازد، طلایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید