امان از سوی مسئولان واردکننده/مسئولان کشور برای پایان دادن به امضاهای طلایی


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909123

لازم است شورای اسلامی قبل از هرگونه توافق جدید، تمرکز بیشتری بر وضع قوانین حمایتی و نظارت بر اجرای قوانین برای حمایت از تولیدکننده داشته باشد و راه را برای واردات غیرقانونی ببندد و باید از فرصت تعامل با دنیا برای صادرات محصولات خود استفاده کنیم. وگرنه اتکای بیشتر به نفت هیچ سودی نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; اگرچه ممنوعیت واردات برای حمایت از تولید داخلی، سیاستی نیست که مورد تایید همه کارشناسان اقتصادی و مصرف کنندگان باشد، اما به دلیل بی ثباتی اقتصادی و عدم تعامل بین مقامات لهستانی و واحدهای تولیدی، ممکن است این سیاست موقتاً تولیدکننده را به سرپا بماند و پیشرفت کند. در کارش.


یکی از فعالان دانش بنیان دلیل مقاومت زیاد در برابر محصولات را فرهنگ واردکننده دانست و گفت: با ورود و نفوذ شرکت های دانش بنیان می توان میزان واردات را کاهش داد البته اگر مسئولان واردکنندگان اجازه می دهند..


برای انجام جراحی قلب باز باید هپارین تزریق شود تا خون لخته نشود، یک سری کیت وجود دارد که میزان هپارین تزریقی را مشخص می کند..


این کیت ها فقط ساخت آمریکا هستند یعنی. منحصر به آمریکا است.


از زمانی که ایران تحریم شد، تهیه این کیت ها بسیار سخت شد، بنابراین یک شرکت دانش بنیان دو سال و نیم زحمت کشید و این کیت ها را به نصف قیمت تولید کرد، یعنی ایران دومین کشوری است که می تواند تولید کند. این کیت ها و انحصار از بین می رود.


اما نکته جالب این است که ارز 4200برای این کیت ها در نظر گرفته شده است و سازنده این شرکت دانش بنیان اعلام کرده است که در صورت حمایت می توان نه تنها نیاز کشور بلکه صادرات را نیز در نظر گرفت..


اما به نظر می رسد که واردات برای برخی از کارکنان بسیار سودآور است!


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید