ابهامات مربوط به نحوه برگزاری آزمون استخدامی قراردادی بیمارستان صنعت نفت غدیر سرخس اصلاح شد.


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834124

نوری زاده گفت: برای پیگیری مطالبات مردمی و محوریت امام جمعه شهرستان، امروز پس از جلسه دو ساعته در ستاد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مشهد با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد. , ابهامات و برخی ایرادات قانونی . صنعت نفت غدیر سرخس اصلاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری شهرستان سرحس در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت: برای پیگیری مطالبات مردمی و محوریت امام جمعه شهرستان، امروز پس از جلسه دو ساعته در ستاد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مشهد، فرماندار، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور بازداشت شدند.

سرپرست فرمانداری سرس گفت: پس از اعلام برگزاری آزمون استخدامی در بیمارستان غدیر سرخس، مردم درخواست و درخواستی در خصوص این آزمون داشتند و ما پیگیر این درخواست مردمی بودیم.

وی با بیان اینکه در این فراخوان ایرادات و ابهامات قانونی در خصوص شرایط سنی، سهمیه ایثارگران، سهمیه بومی، تعریف نیروی بومی و مدت کوتاه آموزشی داوطلبان وجود دارد، گفت: با توجه به این موارد و رفع این ایرادات. و ابهامات امروز جلسه ای دو ساعته در ستاد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مشهد با حضور پرسنل مربوطه تشکیل و این ابهامات رفع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید