اغتشاشگر خیابان ستارخان تهران به «اعدام» محکوم شد.


ساعت: 18:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912487

مردی که در اغتشاشات اخیر در خیابان ستارخان تهران، خیابان را بسته، خودروها را متوقف کرده و برای مردم بلاتکلیفی ایجاد کرده و سپس با افسران بسیج درگیر شده و یکی از ماموران را مجروح کرده است، به اعدام محکوم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر تسریع در رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات اخیر با دقت و عدالت و ادامه پیگرد قانونی این افراد در دادگاه انقلاب تهران. ، حکم بدوی در مورد یکی دیگر از شورشیان صادر شد

وی در جریان اغتشاشات اخیر در خیابان ستارخان تهران، با یک سلاح سرد در دست اقدام به بستن خیابان، توقف خودروها و ایجاد بلاتکلیفی برای مردم کرد، سپس با عوامل بسیج درگیر شد، یکی از ماموران را مجروح کرد و در عابران رعب و وحشت ایجاد کرد. توسط و شهروندان.، او به اعدام محکوم می شود.

بر اساس این گزارش، بر اساس کیفرخواست صادره از سوی دادگاه انقلاب تهران، این فرد متهم به جنگ با غوغا به قصد کشتن و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت شهروندان و منجر به ایجاد ناامنی شده است. در محیط زیست و ناقض نظم و امنیت جامعه به اعدام محکوم می شود.

لازم به ذکر است در روزهای اخیر 5 تن دیگر از شورشیان که مرتکب قتل، اسلحه کشی و یا بستن خیابان ها و ایجاد ناامنی برای مردم تهران شده بودند نیز در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شدند.

حکم تمامی این متهمان بدوی بوده و قابل تجدیدنظر در دیوان عالی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید