افتتاح پایگاه های جدید موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه

افتتاح پایگاه های جدید موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه

روز جدید : در آستانه روز پاسدار با حضور فرمانده کل سپاه، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه افتتاح و وارد چرخه عملیاتی شدند.

همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه روز پاسدار از دو فروند موشک و پهپاد نیروی هوافضای سپاه رونمایی شد که با حضور فرمانده کل سپاه وارد چرخه عملیاتی شد. عمومی. حسین سلام.

این پایگاه‌های تونلی که در دل کوه‌های مرتفع ساخته شده‌اند، دارای سیستم‌های موشکی زمین به زمین با تجهیزات مدرن و همچنین پهپادهای تهاجمی است که به شبکه‌های راداری و دفاعی دشمن به رهبری نیروهای جوان و با انگیزه انقلابی نفوذ می‌کنند. به سنگر ایران اسلامی در برابر دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است.

این اولین بار است که نیروی هوافضای سپاه یک پایگاه پهپاد زیرزمینی را کشف می کند.

وجود پهپادها با برد 2000 کیلومتر، سکوهای پرتاب موشک های دو سرنشین، سکوهای پرتاب چند هواپیما برای دقت و کیفیت ترکیب این سامانه ها که اخیراً در تعالیم هفدهم پیامبر اکرم (ص) به نمایش گذاشته شد، نشان می دهد. کارایی باورنکردنی این پایگاه ها در دفاع و حراست از امنیت ایران اسلامی و ملت ایران در برابر هر تهدیدی.

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بازدید سرلشکر سلامی از پایگاه های زیرزمینی موشکی و پهپادی گزارشی از اقدامات و دستاوردهای جدید سپاه ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید