افتتاح پایگاه های جدید موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813078

در آستانه روز پاسدار با حضور فرمانده کل سپاه از دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وارد چرخه عملیاتی شدند رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه روز پاسدار دو پایگاه موشکی و پهپاد نیروی هوافضای سپاه با حضور سرلشکر حسین اسلم فرمانده کل سپاه کشف و وارد چرخه عملیاتی شد.

بر اساس این گزارش، این پایگاه‌های تونلی که در دل کوه‌های مرتفع ساخته شده است، محل نگهداری سامانه‌های موشکی زمین به زمین با تجهیزات مدرن و همچنین پهپاد حمله ای نافذ به شبکه های راداری و پدافندی دشمن با هدایت نیروهای جوان و با انگیزه انقلابی و منتهی به سنگر ایران اسلامی است. در عوض او دشمن و بدخواه ایران اسلامی شده است.

این اولین بار است که نیروی هوافضای سپاه از یک پایگاه زیرزمینی مستقر می شود پهپاد تشخیص می دهد.

وجود داشتن پهپاد با برد 2000 کیلومتر، محل پرتاب موشک های دو سرنشین، سکوهای پرتاب پهپاد چند سرنشین با دقت و کیفیت ترکیبی از این سامانه ها که اخیراً در تربیت پیامبر اعظم (ص) مورد استفاده قرار گرفت.ص) 17 مورد نشان دهنده تأثیر باورنکردنی این پایگاه ها در حفظ و حراست از امنیت ایران اسلامی و ملت ایران در برابر هرگونه تهدید ایناهاش.

در بازدید سپهبد سلام از پایگاه ها زیرزمینی موشک و پهپادسردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای جدید سپاه ارائه کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید