افزایش دامنه بیمه تکمیلی مستمری بگیران

افزایش دامنه بیمه تکمیلی مستمری بگیران

مسعود خاوخدایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیمه های تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد افزایش پوشش داشته است. ضمناً دو مورد از موارد شامل «خدمات تخصصی بستری و سرپایی و بستری در بیماری های خاص و صعب العلاج» و « بستری عمومی از محل خدمات تخصصی و بیماری های خاص و صعب العلاج» سقف ندارند، در حالی که قبلا سقفی وجود داشت. در پوشش این موارد به گونه ای است که محدودیتی برای مدت زمان بستری شدن فرد در بیمارستان وجود ندارد و مورد تایید شرکت آتیه ساز می باشد.

افزایش پوشش بیمه ای خدمات آزمایشگاهی و عینک و سمعک

به گفته رئیس اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، برخی اقلام پزشکی از جمله خدمات آزمایشگاهی، اقدامات سرپایی، خدمات تشخیصی سرپایی، خدمات رادیوگرافی، ویزیت و خرید عینک، ویلچر، عصا و سمعک افزایش چشمگیری در پوشش بیمه ای داشته اند.

پرداخت فاکتورهای درمان زیر 500 هزار تومان در مدت 72 ساعت

چاسوخدایی یادآور شد: همچنین با توجه به تامین اعتبار، فاکتورهای درمانی کمتر از 500 هزار تومان باید در کمتر از سه روز به بیمه شدگان پرداخت شود، این در حالی است که قبلاً فاکتورهای این مبلغ با تاخیر دو تا سه ماهه پرداخت می شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان بدهی به مراکز درمانی خاطرنشان کرد: بدهی مراکز درمانی در سال گذشته بسیار زیاد بود به طوری که 410 میلیارد تومان معوقه داریم که 314 میلیارد تومان آن با موارد زیر پرداخت شده است. بالا و تلاش می کنیم هزینه های مراکز درمانی را پرداخت کنیم.به روز رسانی برای ارائه خدمات بهتر به جامعه تحت پوشش.

دیدگاهتان را بنویسید