افزایش قدرت خرید مردم با لیست قیمت جدید و یارانه دریافتی + جدول تشریحی


ساعت: 16:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838272

برخی رسانه ها با حذف ارز ترجیحی و تحقق و هدفمندی یارانه ها به منظور تخریب بازار و تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار و انتشار مطالب پیشرفته ای می کنند که در آن نیاز به آگاهی مردم بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برخی رسانه ها با حذف ارز ترجیحی و تحقق و هدفمندی یارانه ها به منظور تخریب بازار و تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار و انتشار مطالب پیشرفته ای می کنند که در آن نیاز به آگاهی مردم بیش از پیش احساس می شود.

اکنون با توجه به آزاد شدن مبلغ سپرده یارانه ای یک ماهه که بانک مرکزی طی یکی دو روز اخیر به حساب سرپرستان خانوارهای یارانه ای واریز کرده است، نرخ ارز چهار کالای اساسی شامل تخم مرغ، روغن و … لبنیات، صبح امروز اعلام شد. برخی از اقلام مانند شیر بسته بندی دو برابر شده و این افزایش هزینه نفوذ و وارونگی مخرب در اذهان عمومی قابل مشاهده است و شبهه هایی را برمی انگیزد.

در حالی که یک حساب سرانگشتی نشان می دهد قیمت های جدید حدود 533 هزار تن متفاوت از قیمت های قبلی است، یارانه یک خانواده دو نفره دهک چهارم به بالا حداقل 600 هزار تن است.


999ef98f c8bc 431b 9856 125f2ee37e39 خبر خاکستری

این در حالی است که دولت به گروه هایی که یارانه ماهانه آنها به دلایلی در دولت روحانی به هر دلیلی متوقف شده است، به استناد سایت های اعلام شده از سوی وزارت رفاه اجتماعی که بارها اعلام شده است، اجازه ثبت اعتراضات خود را داده است. یارانه آنها از روز اول اجرای این طرح به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

با این حساب، سوالی که به ذهن متبادر می شود این است که آیا رسانه هایی که به شناخت آشفته افکار عمومی از رنج و اضطراب جامعه پشت کرده اند، با قیمت های جعلی برخورد خواهد کرد یا خیر؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید