افزایش 21 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان / مرز میلک – زهک پرترددترین محور استان


زمان: 09:13
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1806953

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 20 میلیون و 670 هزار و 635 دستگاه خودرو در 10 ماهه امسال در محورهای مواصلاتی شمال این استان ثبت نام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب کرد در گفت و گو با عصرهامون گفت: 20 میلیون و 670 هزار و 635 دستگاه خودرو در 10 ماهه امسال در محورهای مواصلاتی شمال این استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بر اساس آمار به دست آمده از 38 تردد شمار آنلاین نصب شده در محورهای مواصلاتی شمال استان، بیشترین تردد در این مدت در مرز میلک – زهک و بالعکس، دشچک – زاهدان و زهک – گزارش شده است. درد

این مسئول ادامه داد: میانگین سرعت در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در این مدت 85 کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: به منظور نظارت و مدیریت بصری ترافیک و شناسایی تصادفات و افزایش سرعت تصمیم گیری و مدیریت رویداد و آگاهی از شرایط جوی در محورهای مواصلاتی استان 13 دوربین نظارتی و 16 سامانه ثبت تخلفات رانندگی و تردد در محورهای مواصلاتی شمال استان فعال است و تا پایان امسال 6 سامانه جدید ثبت تخلفات جاده ای و 2 سامانه گزارش تردد دیگر در ارتباط نصب می شود. جاده های استان

وی گفت: از شهروندان درخواست می شود با ماندن در خانه و پرهیز از سفرهای غیرضروری به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا در حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنند.

کرد خاطرنشان کرد: سامانه 141 وسیله ارتباطی شهروندان برای آگاهی از آخرین وضعیت جاده ها در محورهای مواصلاتی، شرایط جوی، گرفتگی ها و تصادفات جاده ای است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید