افزایش 700 میلیاردی وام فولاد کهگیلویه و بویراحمد / خودروهای گلوله ای کنترل می شود


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816062

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 700 میلیارد تنی کل اعتبارات خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ جلسه مقدماتی شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک عید سعید فطر و ولادت امام عصر (عج) گفت: جلسات باید در زندگی مردم خروجی موثری داشته باشد.

احمدزاده با اشاره به برگزاری جلسه ای در تهران و طرح مشکلات راه های استان، اظهار داشت: معاونت ساختمانی با هماهنگی راهداری و پلیس راه در اسرع وقت نقاط پرحادثه راه های استانی و روستایی را شناسایی و اعتبارات و وام های استان را تامین کرد. برای حل آنها تلاش کنید
وی با اشاره به افزایش 700 میلیارد تنی وام به کل وام های استان، تصریح کرد: در مجموع 15 میلیارد تن وام به نیروی انتظامی و ایجاد پاسگاه و بازرسی اعطا می شود.
احمدزاده به لزوم راه اندازی پاسگاه 15 روزه ایام عید برای کنترل تیراندازی اشاره کرد و افزود: برای تابلوهای شهری و جاده ای باید وام به شهرداری ها پرداخت شود.
وی به دو سه بنر هشداردهنده برای مناطق حادثه خیز استان در ایام عید اشاره کرد و افزود: برای دوربین های مداربسته سرمایه گذار باید تلاش کند و مطالبات آنها پیگیری شود.
فرماندار به لزوم برنامه ریزی برای زیباسازی رودخانه بشار اشاره کرد و گفت: سازمان بازرسی نیروهای مازاد شهرداری را شناسایی کرده و شهرداران باید این نیروها را توزیع کنند.

فرمانده انتظامی استان در این نشست با بیان اینکه کشور از مشکلات ترافیکی رنج می برد و استان نیز از این امر مستثنی نیست، گفت: با توجه به عقب ماندگی استان در زیرساخت ها، حداقل اقدامات گرهی از مشکلات ترافیکی باز نمی کند.
سردار مصطفی گفت: جاده، وسیله نقلیه، عامل انسانی سه ضلع تصادفات هستند.
وی فرهنگ سازی مثبت و منفی را برای تخلفاتی مانند دوره های خودرویی ضروری دانست و گفت: مهمترین نقطه ضعف در تردد در استان نظارت است.
سردار مصطفایی از آمادگی 100 درصدی برای نوروز خبر داد و گفت: حادثه اصلی در بویراحمد، کهگیلویه و گچساران است و تمرکز و توجه باید روی این سه شهر باشد.
وی گفت: بخشی از محور جدید پاتاوه به دهدشت به دلیل ترافیک سنگین کشف شد اما هیچ علامت و خط کشی نداشت.
وی افزود: شاهد افزایش 24 درصدی ترافیک جاده ای هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید