افشاگری عجیب افشین پیرانی درباره ساپینتو

افشاگری عجیب افشین پیرانی درباره ساپینتو

افشین پیروانی درباره اتفاقات دربی 101 و اعتراض سرمربی استقلال گفت: ساپینتو در فصل اول به برانکارد زد، به تیم ویژه و داوران بی احترامی کرد و در آن بازی به روی داور آب انداخت که فیلم آن موجود است.

وی با اشاره به اظهارات باشگاه استقلال درباره داوری ادامه داد: دشمن خیالی ایجاد نکنیم و پرسپولیس را بهتر از استقلال فرض کنیم.

یکی از پیروان تصریح کرد: بهزاد گلمپور به من حمله کرد و گفت ساپینتو را اخراج کردی. این یعنی فوتبال اینقدر خالی است؟ اعمال و رفتار ساپینتو توهین آمیز بود.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به برگزاری مراسم در ابتدای بازی و امتناع بازیکنان استقلال از دست دادن با پرسپولیسی ها، گفت: استقلال میزبان بود و باید به عنوان مهمان به ما احترام می گذاشت اما جرأت نداشتند سلام کنند. با این حال گل محمدی رفت و با سرمربی حریف دست داد. استقلالی ها از ابتدا با گارد آمدند.

پیروانی یادآور شد: به ساپینتو رسیدگی نشد و این مشکل باعث می شود مربیان داخلی و خارجی بعدی این حرکت ها را تکرار کنند.

افشین پیروانی با انتقاد از رویه باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال باید جلوی این رویه را بگیرد. خوب نیست که داور باخت را مقصر بدانند و بهتر است شکست خود را بپذیرند. همه دیدند که در جریان بازی بهتر از استقلال بودیم و موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشتیم. داوران تمام تلاش خود را کردند و اگر یک تیم باید از داوری شکایت کند، این تیم ماست نه استقلال. به گفته کارشناسان پنالتی تیم ما نادیده گرفته شد اما نه بازیکن ما اعتراض کرد و نه نیمکت نشین ما به داور حمله کرد. برکناری سرمربی استقلال با توجه به رفتار او در کنار زمین کاملا درست بود و نمی دانم به چه چیزی اعتراض می کنند. از دوستان خوبم باشگاه استقلال می خواهم پشت قاضی پنهان نشوند و برای تقویت خود تلاش کنند.

افشین پیروانی ادامه داد: چند ماهی است شعار می دهند که می خواهیم VAR را به ایران بیاوریم، ما درخواست سیستم کمک داور تصویری نکردیم، لطفاً یک مجموعه کامل از سیستم های رادیویی را به این داوران بدهید تا برای برقراری ارتباط دچار مشکل نشوند. یکدیگر.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال جدایی گل محمدی گفت: او امسال زحمت کشیده و نتیجه زحماتش را دیده است. انشالله خبر جدایی گل محمدی صحت ندارد و در صورت فراهم شدن شرایط او در پرسپولیس می ماند.

پیروانی با اشاره به اینکه گفته می شود بیرانوند از تیم های عربستانی پیشنهاد دارد، خاطرنشان کرد: بیرانوند به جایی نمی رسد. بازی در پرسپولیس آرزوی همه بازیکنان است. به شایعات توجه نکنید؛ همه بازیکنان در پرسپولیس می مانند.

دیدگاهتان را بنویسید