عجیب اما واقعی؛ افشین پیرانی از استقلال دفاع کرد!

تازه ترین منتقد این قانون افشین پیروانی است که این بار به طرز جالبی پشت سر استقلال ایستاد و گفت محدودیت جدید فقط دو تیم ارغوانی را هدف گرفته است.

وی با تکرار اظهارات قبلی گفت: قبلا هم گفته بودم با قانونی که تصویب کردند و بحث سقف قرارداد، تلاش می کنند پرسپولیس قهرمان نشود و تیم هایی که هلدینگ دارند و فیرپلی مالی را رعایت نمی کنند، منتفع شوند. این قانون

پیروانی برای قهرمانی در لیگ برتر در جدال با نساجی کتی متفاوت اما با همان شعار قهرمانی به تن کرد. او برای جام حذفی و بازی فینال مقابل استقلال دوباره با شعار قهرمانی روی کت جدیدش در کنار نیمکت و یحیی گل محمدی اعتماد کامل به تیمش نشان داد.

وی افزود: این قانون برای ما و استقلال است. برای ما باید صورت مالی برای خرید آب معدنی پرداخت کنیم، اما برخی تیم ها باز هستند و به راحتی می توانند پرداخت کنند، در حالی که ما به شدت دچار مشکل هستیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص نظر یحیی درباره سقف بودجه گفت: تیم هایی که در زیر مجموعه خود سهام دارند و خصوصی هستند به راحتی می توانند با این قانون برخورد کنند اما این دغدغه یحیی است. با او صحبت کردم و گفتیم با این قانون می شود کار کرد؟

پیروانی همچنین خواستار لغو هر چه سریعتر این قانون شد: اکنون نقل و انتقالات از روز شنبه آغاز شده و باید این قانون را اصلاح کنند زیرا در این قانون فوتبالیستی وجود نداشت و دو ورزشکار تحصیلکرده حرف زدن را بلد بودند. آنها نخواستند با این قانون می خواهیم مقابل نمایندگان عربستان بازی کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید