افشاگری مهدی شیری از وضعیت پرسپولیس

افشاگری مهدی شیری از وضعیت پرسپولیس

مهدی شیری در این فصل یکی از بهترین های پرسپولیس بود و در تیم یحیی گل محمدی به بازیکن ثابت و تاثیرگذاری تبدیل شده است. مهدی بازیکنی آرام و پرحاشیه است که از کمبود امکانات و مشکلات مالی پرسپولیس شاکی است. با این حال او معتقد است که تیمش در پایان فصل ششمین قهرمانی متوالی را کسب خواهد کرد. گفتگوی ما با مدافع راست پرسپولیس را در ادامه می خوانید.

با شروع بازی مقابل فجرسپاسی، بازی چطور بود؟

واقعیت این است که ما اصلا بازی راحتی در لیگ برتر نداریم و همه مسابقات سخت است. هر تیمی مقابل قهرمان ایران قرار می گیرد، انگیزه ای چند برابر بیشتر از حد معمول دارد و این تیم ها تلاش می کنند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. به همین دلیل می گویم بازی آسانی نداریم. در بازی با شاههودرو بدشانسی آوردیم و توپ هایمان تبدیل به گل نشد و متاسفانه 2 امتیاز بسیار حساس را از دست دادیم. به همین دلیل بازی مقابل فجر برای ما اهمیت زیادی داشت و باید 3 امتیاز این دیدار خانگی را می گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. فجر هم تیم و دونده خوبی بود و این کار را کمی سخت‌تر کرد. به هر حال خوشحالم که زحمات ما به ثمر نشست و توانستیم با یک پیروزی خوب هوادارانمان را خوشحال کنیم.

شما 3 امتیاز از بالای جدول فاصله دارید. فکر می کنی پرسپولیس می تواند این اختلاف امتیاز را جبران کند و به اوج برسد؟

بله چرا که نه. نیم فصل دست نخورده می ماند و در این 15 بازی هزار و یک اتفاق می افتد. شک نکنید جدول تغییر می کند و ما این اختلاف امتیاز را جبران می کنیم. البته اگر به جدول واقعی لیگ نگاه کنیم، اختلاف ما با بالای جدول تنها یک امتیاز است و این امتیاز به راحتی جبران می شود. با این حال ما کاری به مسائل حاشیه ای و خارج از زمین نداریم و فقط روی بازی های خودمان تمرکز می کنیم. ما یاد گرفته ایم روی پای خود بایستیم و پرسپولیس جز هوادارانش پشتوانه ای ندارد.

آیا این حرفه شما کنایه از استقلال است؟

نه، من طعنه آمیز نبودم و حرف هایم از ته دل بود. باز هم به تیم های دیگر کاری نداریم و فقط روی تیم خودمان تمرکز می کنیم.

بعد از بازی با فجر قول بردی. فکر نمی کنید برای این گفتگو خیلی زود است؟

بله، من به هوادارانمان قول قهرمانی دادم، چون به تیممان اعتماد کامل دارم. حتما تا پای جان روی پرچم پرسپولیس بجنگید و هواداران را خوشحال کنید. شک نکنید اگر حاشیه ها اجازه دهد و مشکلات کم شود باز هم قهرمان می شویم.

مشکلات چیست؟

خب همانطور که خیلی از بچه ها و کادرفنی گفته اند یکی از مشکلات رایج پرسپولیس زمین تمرین است که اصلا وضعیت خوبی ندارد و کیفیت آن پایین آمده است. مشکلات مالی همچنان پابرجاست و هیچکس علاقه ای به پرسپولیس ندارد. نمی دانم تیمی که 5 سال قهرمان شده چرا باید چنین مشکلاتی داشته باشد. نیم فصل تمام شد و ما فقط 20 درصد داریم. ما از سال گذشته هیچ جایزه ای دریافت نکرده ایم و این ضربه سختی به تیم ما خواهد زد.

به نظر شما با آمدن مدیرعامل جدید این مشکلات حل می شود؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد و مدیریت جدید باشگاه مشکلات را حل کند تا تیم با آرامش و تمرکز بالا به فکر ادامه فصل باشد.

در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا چطور؟

از این بدتر نمی شد. من فکر می کنم که حذف از آسیا یک فاجعه ملی است و در نهایت ما متوجه نشدیم که مقصر این حادثه غم انگیز کیست. قلبم می‌شکند که بدانم هواداران از این موضوع بسیار ناراحت هستند. امسال که دیگر راه برگشتی نیست، حداقل امیدوارم سال آینده مشکلات حل شود و بتوانیم فصل بعد به مسابقات برویم و مجوزهای خود را صادر کنیم.

در مورد حادثه تلخی که برای عیسی رخ داد صحبت کنید.

خوب، همه ما برای عیسی ناراحت هستیم. ژسوس بازیکن بسیار خوبی است و در این فصل به ما کمک زیادی کرده است. من دعا می کنم که عیسی هر چه زودتر بهبود یابد و به تیم بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید