با پرسپولیس بر سر شیری به توافق رسیدیم اما یکدفعه پاتوسی را خواستند/ آقای درویش لطفا دروغ نگویید!


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808016

مدیرعامل فولاد گفت: در مورد شیری با پرسپولیس به توافق رسیدیم اما ناگهان درخواست پاتوسی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس گفت که با ایاندا پاتوسی برای مبادله مهدی شیری به توافق رسیده اند که فولاد و حمیدرسا گرشاسبی این توافق را نپذیرفتند. حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس در واکنش به ادعای درویش گفت: این یک دروغ محض است. در وهله اول انتقال بازیکن، مازاد و اعلام نیاز و هر اتفاقی که در این زمینه می افتد، با نظر کادرفنی و سرمربی انجام می شود. مدیرعاملی که نمی تواند بازیکن را انتخاب کند و نظر بدهد که چه کسی برود و چه کسی بماند.

وی ادامه داد: مهدی شیری را مازاد بر کار اعلام کردند. مذاکره کردیم و در نهایت گفتند برای انجام این انتقال پول بده. ما موافقت کردیم و امضا کردیم و آنها باید چشم به کار بودند. منتظر امضای نهایی آنها بودیم که ناگهان گفتند ما پاتوس را می خواهیم. گفتند پاتوس بده و شیر بگیر.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: بالاخره برادر من می توانی یکدفعه نظرت را عوض کنی و چیزی غیر از توافق بگویی و توپ را به زمین بیندازی؟ آیا می توانم بدون هماهنگی و درخواست و نظر مربی پاتوسی بازیکن دیگری مبادله کنم؟ دوستان گفتند باید در تاریکی تیراندازی کنیم، اما کارکنان اینجا باید نظر بدهند. همانطور که مربی شما گفت من شیری را نمی خواهم و پاتوسی را می خواهم، مربی من و کادرفنی هم باید نظرشان را بدهند.

گرشاسبی در پایان با حضور در برنامه ورزشگاه گفت: با نکونام تیم خوبی تشکیل دادیم و بازیکنان مورد نظر به خدمت گرفته شدند. اما دوستان بهتر است توپ را به زمین نزنید. ما در مورد انتقال به توافق رسیدیم و پروتکل هایی موجود است و یکدفعه گفتی ما ترتیل و مبادله می خواهیم تا بدون نظر مربی ما کاری انجام نشود. دیدید که نکونام هم مصاحبه کرد و گفت پاتوسی می خواهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید