هشدار نمایندگان به وزیر صمت: به مردم دروغ نگویید. مافیای خودرو را معرفی کنید

هشدار نمایندگان به وزیر صمت: به مردم دروغ نگویید.  مافیای خودرو را معرفی کنید

علی بابایی کارنامی نماینده مجلس خواستار گزارش وزیر صمت به مردم درباره مافیای صنعت خودرو شد و گفت: مردم را نمی توان فریب داد، مردم ایران عاقل هستند و می فهمند در این کشور چه می گذرد.

علی بابایی کارنامی نماینده مجلس به موضوع افزایش بی رویه قیمت خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه دولت و وزیر مطرح هستند و باید به مردم ایران توضیح دهند که خودرو چگونه می تواند که قیمتش از 230 به 240 رسیده زیاده روی نیست بالای 600 میلیون قیمت داره؟

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با طرح این سوال که چه کسانی از این اختلاف قیمت سود می برند و از وزیر صمت خواست تا گزارشی از مافیای صنعت خودرو به مردم ارائه کند و گفت: مردم را نمی توان فریب داد، مردم ایران عاقل است و می فهمد در این کشور چه می گذرد؟

بابایی با تاکید بر اینکه مجلس در این زمینه پای حرف خود ایستاده و منتظر پاسخ دولت است، خاطرنشان کرد: بارها از وزیر صلح و خودروسازان درخواست کرده ایم که به همان پیشنهاد خودروسازان بر اساس محاسبه بر مبنای هزینه عمل کنند. قیمت گذاری و بر این اساس به مردم اجازه می دهد تا ماشین بگیرند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس تصریح کرد: کسانی که خودرو نخریده اند و یا صاحب خودرو نشده اند باید در صف خرید خودرو قرار گیرند و مابقی که قصد دارند از معاملات و احتکار از طریق خودرو سود ببرند، سود نبرند.

دیدگاهتان را بنویسید