افشاگری های شگفت انگیز ستاره محبوب استقلالی ها

افشاگری های شگفت انگیز ستاره محبوب استقلالی ها

امیرحسین صادقی بیش از 13 سال است که در استقلال حضور دارد و اغلب بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. صادقی که این روزها با شکایت باشگاه پرسپولیس مواجه است، از شرایط بد فوتبال ایران می گوید:

* در مورد استقلال نظری نمی دهم. چون نباید حرف بزنم چون عاشق استقلال هستم و اگر حرفی بزنم که کوچکترین تفاوتی ایجاد کند هرگز خودم را نمی بخشم.

* هشت هفته از لیگ برتر می گذرد و هفته های زیادی باقی مانده است، حالا نباید حرفی بزنیم که خدای ناکرده تفاوت ایجاد کند. من سال ها در استقلال با بازوبند کاپیتانی این تیم برای امیرحسین صادقی بازی کردم. من شرایط تیم را می دانم و می دانم که استقلال نباید درگیر بحران و چالش شود، اگر حرفی باشد می دانید من چه کار می کنم؟ من شخصاً با فرهاد مجیدی تماس می‌گیرم یا به استقلال می‌روم و حرفه‌ام را انجام می‌دهم، چرا باید این حرفه در خانواده منقضی شود.

* اگر پیشکسوت استقلال هستم و دلم برای این تیم می سوزد، نباید انتقاد کنم و چیزی بگویم. در حالی که پیشکسوتان از قبل در باشگاه استقلال هستند، بزرگانی در کنار فرهاد مجیدی حضور دارند، این تیم رزمنده ای نداشت و یک رزمنده اضافه شد.

* چند روز پیش معاون حقوقی استقلال در یک برنامه تلویزیونی با صادق درودگر گفتگو کرد. او صحبت کرد و یکی از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ نیز پاسخ داد. فراموش کردند در آن 20 سال فوتبال چه کردند، اگر می توانستم پشت خط بروم و همه اینها را بگویم حاضرم به اسم استقلال با همه دنیا بحث کنم و حق تیم را بگیرم.

* این روزها تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که از طریق صفحه شخصی ام زندگی کنم و صحبت کنم، کاری به کوچک و بزرگ ندارم. اگر او برای AFC کار می کرد، چیزهای دیگر بهتر بود.

* در تمام دنیا یکی از راه های درآمدزایی، تبلیغ محیط زیست است. تیم ها باید در جیب خودشان باشند. با این حال ادعای حرفه ای وضعیت فوتبال ما این است. آنجا بود؟ چندی پیش یکی از مسئولان عالی رتبه کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال در پخش زنده گفت که تیمی وجود دارد که به بازیکنانش گفته می شود اگر تا دقیقه 80 برنده نشوند و گل نزنند، داور برای آنها پنالتی اعلام می کند. ، داور را فراخواندند و 84 بازیکن حریف خود را روی زمین انداختند و یک پنالتی اجرا کردند. اگر در کشور دیگری این اتفاق می افتاد قوه قضاییه وارد می شد و چند نفر را محروم می کرد. فوتبال ما شرایط چندان خوبی ندارد و هیچکس نمی خواهد وارد آن شود. بحث وساطت و جادو به کنار.

شعبده باز من را 3 هفته نیمکت نشین کرد!/ دلال ها انتظار داشتند با سرمربی تیم قلیان بکشم/ پرسپولیس هم از من شکایت کرد اما …

* زمانی که فوتبال بازی می کردم آنقدر قوی بودم که نه با دلال و نه با مدیر برنامه ارتباطی نداشتم، خودم آنقدر قوی بودم و جایم را گرفتم، همیشه می گویم افراد سالمی در بین آنها هستند اما بعضی ها فوتبال را خراب کردند. پارسال که فوتبال بازی میکردم یه دلال اومد گفت بیا قرارداد ببند ما میریم پیش مربی و با هم قلیان میکشیم و بالاترین پول رو برات میگیریم و اینقدر باید به من بدی. علاقه.” من دلال را کنار گذاشتم و سپس فوتبال را برای همیشه ترک کردم. دلال وقتی با مربی می رود قلیان می کشد و هزاران ارتباط و دعوا دارند فوتبال فاتحه را بخوانید.

* چند سال پیش در دهه 80 با دلالان و چند مفسد فوتبال برخورد می کردند و آنها را دستگیر می کردند اما بعداً اسمشان را مدیر برنامه گذاشتند و دوباره همان اتفاق افتاد. من یک سوال دارم این افراد چه تخصص دارند، از فوتبال چه می فهمند؟ تحصیلات آنها چیست؟ فوتبال با این روند فساد که هر روز در حال گسترش است نابود خواهد شد.

* چون مادرم سید بود، جادوگران مرا نخوردند و کاری به من نداشتند، اما دود در چشمانم بود. من به خاطر این جادو سه هفته نیمکت نشین بودم، مربی به من گفت این بازیکن را روی نیمکت بگذار و بعد اخراج شدم. من دوست ندارم در موردش صحبت کنم، نمی خواهم در مورد چیزهایی صحبت کنم که سنگ را نمی کشد، فقط لطفا بنویسید امیرحسین صادقی به خاطر جادوگر و جادوگر چند هفته روی نیمکت نشست.

* نظری درباره شکایت پرسپولیس ندارم. دیگر شکایت نمی کنند، مهم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید