افشاگری وکیل بیرانوند از استقلال و فسخ جنجالی

افشاگری وکیل بیرانوند از استقلال و فسخ جنجالی

مصطفی سلیمانی در گفت وگویی به توضیح کامل دلیل تصمیم غیرمنتظره علیرضا بیرانوند می پردازد. جالب اینجاست که او معتقد است انصراف موکلش از باشگاه پرسپولیس کاملا قانونی بوده و به دلیل عدم تحقق وعده های علیرضا به باشگاه سابق بوده است.

سلیمانی نیز پیشنهاد استقلال برای دروازه بان شماره یک تیم ملی را تایید می کند. با خواندن صحبت های سلیمانی وضعیت پرسپولیس و بیرو تا حد زیادی روشن می شود. یک ناراحتی بزرگ ظاهرا زمانی رخ داد که مدیرعامل باشگاه نام یک دروازه بان دیگر را به عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس مطرح کرد.

در قانونی بودن فسخ قرارداد شکی نیست

یکی اینکه ما دو اخطار بر اساس قوانین خودمان و فیفا برای تعیین وضعیت دادیم. ما می توانستیم یک اعلان ارسال کنیم، اما برای حسن نیت ما دو نوتیفیکیشن ارسال کردیم. چند روزی منتظر ماندیم اما باشگاه مبلغی را که باید پرداخت می کرد پرداخت نکرد و به صورت کاملا قانونی قرارداد را فسخ کردیم و در قانونی بودن این فسخ شکی نیست. اینکه می گویند نمی شود و این موارد بعداً مشخص می شود و در قانون مشخص می شود. اگر کسی برای فرار از مسئولیت صحبت می کند، بحث دیگری است.

به علیرضا احترام نمی گذاشتند و او را با دیگران مقایسه می کردند

ثانیاً آقای بیرانوند برای باشگاه پرسپولیس احترام قائل بود اما مورد احترام عده ای نبود و در واقع به او احترام نمی گذاشتند و او را با تعدادی از بازیکنان مقایسه می کردند و حقش را به او نمی دادند. اگر باشگاه پرسپولیس محترم بود چرا بعد از دو اخطار حقوق خود را پرداخت نکردند؟ احترام باید عملی باشد. بازیکنی که در تیم قهرمانی بود و این همه زحمت کشید چرا باید به او بی احترامی شود؟ مبلغ بسیار کم است و من کاری به آن ندارم.

بیرانوند برای حل مشکلاتش نیازی به گرفتن وام ندارد

ما با آقای درویش در جلسه بودیم و این موضوعات را مطرح کردیم. آقای بیرانوند نباید برای حل مشکلاتش وام بگیرد چون باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده است و اگر هم بود دروازه بان تیم ملی چنین کاری نمی کرد.

اسم دروازه بان دیگری را مطرح کردند و گفتند باید او را بگیریم!

در جلسه نام دروازه بان دیگری را مطرح کردند و گفتند که از روز اول باید یک نفر را می بردیم و او را نگرفتیم و آن صحبت ها تمام شد. با تمام احترام، وضعیت و جایگاه بیرانوند در فوتبال ایران کاملا مشخص است. ببینید بیرانوند چقدر از قهرمانی جهان برای پرسپولیس درآمد، مبلغی را پرداخت کرد تا با جدایی از پرسپولیس موافقت کند و الان هم تقاضای غیرمنطقی ندارد.

قصد تشویق بازار نداریم اما پیشنهاد استقلال درست است

علیرضا در واقع به استقلال پیشنهاد داد و تا این حد می توانم در مورد آن صحبت کنم و باید ببینیم چه می شود. ما قصد نداریم بازار را تبلیغ کنیم و شرایط علیرضا بیرانوند را همه می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید