افشاگری که آجورلو پارسی است; سردار تهرانی طلایه دار استقلال است

افشاگری که آجورلو پارسی است;  سردار تهرانی طلایه دار استقلال است

گفت وگویی از ضیا عربشاهی منتشر شده که در آن از رفتار امید عالیشاه در تبریز انتقاد می کند، در حالی که هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس مدعی است هرگز چنین اظهاراتی نداشته است.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرورزشی به این موضوع اشاره کرد و گفت: همیشه برای دوستان خبرنگاران و رسانه ها احترام زیادی قائل بوده ام و دارم. به همین دلیل همیشه پاسخگوی این عزیزان بوده ام. این بار در مورد اتفاقات تبریز از من سوال شد و به یکی از همکارانتان گفتم که رفتار مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی و رامین رضایان بازیکن پرسپولیس بسیار خوب است اما من در مورد امید آلیشیا صحبت نکردم. .

وی ادامه داد: متأسفانه صحبت های من مورد سوء تفاهم قرار گرفت و دوستانم از قول من نوشتند که امید عالیشاه باید از مهدی کیانی و رامین رضایان یاد بگیرد در حالی که من اصلا چنین چیزی نگفتم. امید علیچاه حدود 9 سال است که در پرسپولیس بازی می کند و فرزند این تیم است. او یکی از موثرترین، تکنیکی‌ترین و دریبل‌کننده‌ترین بازیکنان این سال‌ها بود و من به شخصه همیشه به کسانی که سال‌ها برای این تیم بازی کرده‌اند احترام گذاشته‌ام. به نظر من امید عالیشاه کمترین مقصر این اتفاق بود. او خیلی تلاش کرد تا خودش را کنترل کند، اما وقتی این همه سنگ به تو پرتاب می شود یا تو فحش می دهی، کنترل کردن آن سخت است.

پیشکسوت پرسپولیس سازمان لیگ و باشگاه تراکتورسازی را مقصر این اتفاقات دانست و یادآور شد: به نظر من مقصر اصلی سازمان لیگ و باشگاه تراکتورسازی است. آیا تصور نمی شد در دوران سلطنت 30 درصد از ورزشگاه با تماشاگران تیم میزبان پر شود؟ پس چرا 90 درصد این ورزشگاه پر بود؟ چرا سایت باشگاه تراکتورسازی اطلاعات درست و بلیت فروشی انجام نداد؟ به نظر من کلید این فاجعه قبل از بازی زده شد و بیشترین مقصر سازمان لیگ و باشگاه تراکتورسازی بود.

هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی با اشاره به تلاش مهدی کیانی برای اطمینان خاطر هواداران تراکتورسازی گفت: همه شاهد بودیم که 45 دقیقه بعد از توقف بازی، مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی از هواداران خودش خواست اجازه دهند بازی بدون تنش برگزار شود. چون در غیر این صورت صورت بازی 3-0 به نفع پرسپولیس خواهد بود. خود تراکتورسازی و تماشاگران این تیم می دانستند که بازی نیمه تمام به دلیل نامشخص بودن ورزشگاه منجر به نتیجه 3 بر صفر دیگری به سود تیم میهمان نخواهد شد اما صحبت های کاپیتان و سرمربی بی فایده بود. تا بازی نیمه تمام بماند. حالا طبق قانون کمیته انضباطی باید این دیدار را با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کند.

عربشاهی با اشاره به مصاحبه های اخیر مدیرعامل و سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: آقایان وارد می شوند و با او مصاحبه می کنند که انگار این سنگ اندازی ها و فجایع به دست تماشاگران پرسپولیس بوده است. جناب آقای سهرابی و آقای محمودی! اگر بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد و تماشاگران پرسپولیس را سنگسار می کردند، شما هم همین را می گفتید؟ یا بهشت ​​را به زمین دوختی؟ متاسفانه این مصاحبه ها با مسئولان و دست اندرکاران واقعا دردناک و غیرمنطقی است. من فقط از آنها می خواهم به جای این سخنان غیرمسئولانه عذرخواهی کنند. آیا یک بهانه ساده اینقدر سخت است؟

عربشاهی درباره قهرمانی زودهنگام استقلال گفت: این تیم قهرمان شد و به آنها تبریک می گویم اما بدم نمی آمد یک خاطره قدیمی را بد تعریف کنم که شاید برای هواداران استقلال و پرسپولیس جالب باشد. فکر می کنم حدود 20 سال پیش به همراه سردار شهید حسن تهرانی مقدم و سردار شهریاری به ورزشگاه رفتم و فوتبال بازی کردم. در آن زمان آقای ایرلو با ما بود. خدا رحمت کند شهید تهرانی مقدم مرد فوق العاده و خوبی بود اما همیشه می گفت من استقلالی هستم. در آن زمان آقای ایرلو همیشه به من و دیگرانی که مدت زیادی از پرسپولیس بودند کلاهبرداری می کرد و نمی دانم چه شد که استقلالی شد و مدیرعامل این باشگاه شد. این خاطره را تعریف کردم که به مدیرعامل باشگاه استقلال بگویم من همیشه او را پرسپولیسی می دانم چون خیلی به تیم ما تعصب داشت!

دیدگاهتان را بنویسید