حضور زائران تهرانی در مراسم سالگرد عملیات بازی دراز در سرپل ذهاب/ بازدید 30 هزار شهروند تهرانی از مناطق عملیاتی جنوب نوروز


ساعت: 05:17
تاریخ انتشار: 1370/02/1402
کد خبر: 1835212

رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری حضرت محمد(ص) تهران بزرگ در گفت و گو با کوله بر گفت:

گیاسوند گفت: 15 اردیبهشت امسال بیش از 500 شهروند تهرانی در سالگرد عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه شرکت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد گیاسوند، مسئول نور و گردشگری سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار کولهبر با بیان اینکه بیش از 500 شهروند تهرانی در سالگرد عملیات بازی طولانی در کرمانشاه شرکت خواهند کرد، گفت: پس از دو سال وقفه در کرمانشاه اردوهای راهیان نور امسال در نوروز شاهد حضور شهروندان تهرانی در کشور نور بودیم و مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور در غرب و شمال غرب کشور در استان برگزار می شود.کرمانشاه.نور تهرانی خواهد داشت. حضور فعال

وی ادامه داد: 15 اردیبهشت ماه در سر پل ذهاب مراسم گرامیداشت عملیات بازی طولانی با حضور زائران از سراسر کشور برگزار می شود.

گیاسوند تاکید کرد: در نوروز سال 1401 بیش از 30 هزار شهروند تهرانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید کردند.

مسئول راهیان نور و سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: محل عبادت راهیان نور تهران در استان خوزستان، پادگان دوکوهه و مجتمع فرهنگی آموزشی شهید باکری خرمشا بود.

وی افزود: استقبال از راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بسیار خوب بود و اکثر راهیان نور با خودروهای شخصی به سرزمین نور سفر کردند که تعداد رسمی آنها به بیش از 2000 نفر با خودروی شخصی می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید